'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη απαντάει για τον ξυλοδαρμό της--Από τον πρώην της.

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη, η 19χρονη ...καυτή του «Next Top Model» απαντάει στις φήμες που την ήθελαν θύμα ξυλοδαρμού από τον πρώην της. «Ήταν μια ατυχής στιγμή της ζωής μου, η οποία δεν νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσει να γίνεται θέμα συζήτησης και σχολιασμού.

Μερικά πράγματα δεν επαναλαμβάνονται και το θέμα..λήγει εκεί» λέει.

«Όλα αυτά που ακούστηκαν με βγάζουν από τα ρούχα μου.{φώτο πάνω}. Ο κόσμος τρέφεται με σενάρια!{Και με μαλακίες ειδήσεις θα συμπληρώσω}
Εφόσον δεν υπήρξε καταγγελία, το θέμα λήγει εδώ. Κι αν επεκτάθηκα περισσότερο στο ζήτημα του ξυλοδαρμού, το έκανα γιατί δεν θέλω να πλανάται καμία υποψία σε σχέση με τα πρόσωπα που βρίσκονται πλέον στη ζωή μου.

Διότι το συγκεκριμένο επεισόδιο που συζητήθηκε και έγινε θέμα συνέβη πολύ πριν έρθει στη ζωή μου ο άνθρωπος με τον οποίο βρίσκομαι σήμερα. Αυτός που με έκανε να ερωτευτώ αληθινά και για πρώτη φορά τόσο πολύ στη ζωή μου. Και θα μου επιτρέψετε να θέλω να κρατήσω μυστική την ταυτότητά του».
{Μην μας το κάνεις αυτό!}


ΠΗΓΗ: http://eglimatikotita.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου