'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Θύελλα αντιδράσεων προκαλεί η παραίτηση του Β. Γεωργίου

Συνεχίζονται και σήμερα οι αντιδράσεις περί ρουσφετιού που είδαν το φως της δημοσίοτητας και έφεραν την παραίτηση του Διευθυντή του Γραφείου του Προέδρου της Δημοκρατίας Βάσου Γεωργίου.Την αυτεπάγγελτη επέμβαση του Γενικού Εισαγγελέα, για να κατασχεθεί ο υπολογιστής όπως έγινε και με την υπόθεση στοchristofias-watch, προτού αλλοιωθεί το περιεχόμενό του, ζήτησε ο αντιπρόεδρος του ΔΗΣΥ, Ιωνάς Νικολάου.

Ήδη ο Γενικός Εισαγγελέας, ζήτησε τον πλήρη φάκελο της υπόθεσης που προκάλεσε την παραίτηση του Βάσου
Γεωργίου, με σκοπό να αποφανθεί αν
δικαιολογείται η αυτεπάγγελτη παρέμβασή του.

Πολιτική υποκρισία, χαρακτηρίζει ο στενός συνεργάτης του Προέδρου της Δημοκρατίας, τις αντιδράσεις για τις καταγγελίες περί ρουσφετιού στην Εθνική Φρουρά.

Υποστηρίζει ότι πίσω από την υπόθεση, κρύβονται σκοπιμότητες που στόχο έχουν να πλήξουν το κύρος του Προέδρου Χριστόφια.
"Οδηγήθησαν χιλιάδες στρατιώτες στη σφαγή το 1974, τα παιδιά του κόσμου είναι νεκρά και αγνοούμενα και για κανέναν δεν έγινε τίποτε. Εδώ μιλάμε για δύο μεταθέσεις, οι οποίες δεν έγιναν, ούτε έγινε εκ μέρους μου οποιαδήποτε ενέργεια και γίνεται του Κουτρούλη ο γάμος. Μιλάμε για υποκρισία," δήλωσε στο Σίγμα ο κ. Γεωργίου.

Ο Βάσος Γεωργίου, δηλώνει καθαρός και ταυτόχρονα ανοικτός σε οποιανδήποτε έρευνα εκ μέρους του Γενικού Εισαγγελέα.
"Εάν θέλει ο Γενικός Εισαγγελέας να κινηθεί, είναι ελεύθερος να κινηθεί. Εγώ δεν έχω να φοβηθώ τίποτε. Αν θέλει να κατάσχει και τον Η/Υ, εγώ τον άφησα όπως έφυγα να πάει να τον κατάσχει", πρόσθεσε.

Ο παραιτηθείς διευθυντής του Γραφείου του Προέδρου, απορρίπτει τις επικρίσεις για φόρτωμα ευθυνών στη γραμματέα του, επισημαίνοντας ότι εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο σήμερα θα βρισκόταν στο Προεδρικό.

"Πολιτικά υπεύθυνος εγώ είμαι κι' εγώ έχω την ευθύνη. Η λειτουργός δεν έχει ευθύνη, έστω κι΄ αν έκανε λάθος", τόνισε/

24 ώρες μετά την παραίτηση του ο Βάσος Γεωργίου, επιστρέφει στο κομματικό μετερίζι, ευχαριστώντας όσους έσπευσαν να του συμπαρασταθούν. Αναφερόμενος στη στάση του Γενικού Γραμματέα του ΑΚΕΛ, δάκρυσε μπροστά στην κάμερα του ΣΙΓΜΑ.
"Θα ήθελα από καρδιάς", δήλωσε συγκινημένος, "να ευχαριστήσω το ΓΓ του ΑΚΕΛ, τον Άντρο Κυπριανού, ο οποίος είναι από τους πρώτους, που με πήραν τηλέφωνο για να μου πει δυο καλά λόγια, να'ναι καλά."

Εξάλλου, μιλώντας στο Ράδιο Πρώτο ο κύριος Γεωργίου απέρριψε τις κατηγορίες για ρουσφέτι από το προεδρικό.Όπως δήλωσε ο κ. Γεωργίου, όταν είσαι πολικός προϊστάμενος ενός Τμήματος έχεις την πολιτική ευθύνη. "Αυτό που συνέβη", ανέφερε "ήταν μεμπτό, και γι αυτό παραιτήθηκα. Παραμένω, ωστόσο, ενεργός στην πολιτική, θα συνεχίσω να δρω στις επάλξεις του κόμματος και θα βοηθήσω τον Πρόεδρο της δημοκρατίας, την πολιτική του οποίου στηρίζω".

"Με εκπλήττει αυτή η υποκρισία", είπε χαρατκηριστικα, "λες και ζούμε σε άλλο πλανήτη. Όλοι γνωρίζουν ότι οι πολίτες αποτίνονται σε πολιτικούς για τα αιτήματα τους. Όταν θέτεις αιτήματα πολιτών σε μία υπηρεσία, δε σημαίνει ότι κάνεις ρουσφέτι."

Δήλωσε ότι αν και ο ίδιος δεν είχε στείλει το μήνυμα στο Υπουργείο Άμυνας για να τύχουν ευνοϊκής μεταχείρισης συγκεκριμένοι πολίτες, ανέλαβε πλήρως την ευθύνη αι υπέβαλε την παραίτηση του. Είπε επίσης ότι όταν πληροφορήθηκε πως η γραμματέας του γραφείου του απέστειλε το μήνυμα με τα αιτήματα πολιτών στο Υπουργείο Άμυνας την απομάκρυνε. Δήλωσε ότι έκανε λάθος που δεν ενημέρωσε τον Πρόεδρο της δημοκρατίας για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Ο Πρόεδρος δεν έχει χρόνο ο Πρόεδρος να διαθέσει για τέτοια θέματα.

"Ισχυρίζομαι ότι έκανα πολύ ευσυνείδητα τη δουλειά μου, σε βάρος πολλές φορές της οικογένειας μου και της προσωπικής μου ζωής και ποτέ δεν έχω προωθήσει κάποιο παράλογο αίτημα και ποτέ δεν ρώτησα τι ταμπέλα είχε όποιος πολίτης απευθυνόταν σε μένα για την ικανοποίηση αιτήματος. Έφυγα με το κεφάλι ψηλά."

ΠΗΓΗ: http://www.sigmalive.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου