Η νέα καμπάνια της εταιρείας προφυλακτικών Durex μπορεί να είναι άκρως εφευρετική ωστόσο δεν θα αρέσει και πολύ στους άντρες. Η διαφημιστική καμπάνια με τίτλο "Baby campaign on Iphone" έχει σκοπό να κάνει με κάθε τρόπο τους άντρες να καταλάβουν τις υποχρεώσεις ενός νέου γονιού και πόσο σοβαρή υπόθεση είναι η χρήση του προφυλακτικού.
Έτσι, η εταιρεία δημιούργησε μια εφαρμογή στο iPhone στην οποία... προσομοιώνεται η εμπειρία του να έχεις ένα νεογνό. Το βίντεο δείχνει πως μια απλή εφαρμογή ενός κινητού τηλεφώνου μπορεί να τρομάξει τους άντρες με απώτερο σκοπό τη χρήση προφυλακτικού ώστε μην εκθέτουν τόσο τους ίδιους όσο και τους συντρόφους τους σε σεξουαλικά μεταδιδόμενες ασθένειες.
Μάλιστα, η εφαρμογή οδηγεί τον χρήστη σε μια "Anti Knock-Up Application" η οποία προστατεύει το κινητό του χρήστη από τη συνέρευση με άλλες συσκευές.
Εαν τώρα κάνετε το λάθος και τρίψετε τις δύο συσκευές, δηλαδή συνδεθείτε χωρίς προστασία με μια άλλη συσκευή τότε... έκπληξη μόλις γίνατε πατέρας! Έχετε ένα ψηφιακό μωρό που έχει όλες τις κακές συνήθειες που έχει ένα μωράκι: Κλαίει, πεινάει και θέλει συνεχώς την προσοχή και τη αμέριστη φροντίδα σας.
Ας προσέχατε!
ΠΗΓΗ: http://alepounews.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου