'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Αναφορά του Χρ. Ξηρού προς τη διεύθυνση των Φυλακών Κορυδαλλού.

ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ

Υπ’οψιν


α.) της κ. Εισαγγελέως που εποπτεύει την Δικαστική Φυλακή Κορυδαλλού και διαφυλάττει με την εποπτεία της τη νομιμότητα των ενεργειών υπηρεσιακών οργάνων.


β.) του κ. Διευθυντή της Δικαστικής Φυλακής Κορυδαλλού υπό την ιδιότητα του Προέδρου του Συμβουλίου της Φυλακής Κορυδαλλού.


ΑΝΑΦΟΡΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ


Χριστόδουλου Ξηρού, κρατουμένου στα υπόγεια κελιά της 6ης πτέρυγας ειδικών συνθηκών της Δικαστικής Φυλακής Κορυδαλλού.


Σας γνωρίζω ότι την 9η Αυγούστου 2010 και περί ώρα 11.30,διακομίσθηκα εκτάκτως στο Νοσοκομείο «Συγγρού» προς αντιμετώπιση των σοβαρών προβλημάτων υγείας που μου έχει δημιουργήσει η χρόνια ασθένεια της κνίδωσης που απέκτησα μέσα στη φυλακή, αλλά και η χορήγηση μεγάλων ποσοτήτων ισχυρών φαρμάκων, οπότε η νόσος παρουσιάζει έξαρση.


Όταν έφθασα στο νοσοκομείο και ενώ παρέπαια, αρνήθηκα να μου βάλουν χειροπέδες προκειμένου να μεταβώ προς εξέταση, διότι όπως έχω ζητήσει και με την από 3-8-2010 αναφορά μου, θεωρώ ότι αποτελεί παράνομη ενέργεια να οδηγείται ο ασθενής με χειροπέδες ενώ δεν μπορεί να στηριχθεί στα πόδια του ή αν απαιτείται φορείο να δένονται τα χέρια του με χειροπέδες επάνω στο φορείο. Οι αστυνομικοί αφού με άφησαν μέσα στην κλούβα αρκετές ώρες χωρίς κλιματισμό προκειμένου να γίνουν με τους αγνώστους σε μένα επικεφαλής τους, επικοινωνίες και διαβουλεύσεις, επέστρεψαν πίσω χωρίς να υλοποιηθεί η έκτακτη μεταγωγή μου.


Επειδή αποδεδειγμένα την κνίδωση την απέκτησα μέσα στο περιβάλλον της φυλακής
Επειδή μέχρι σήμερα δεν έχουν διαπιστωθεί ιατρικά τα αίτια της νόσου για να αντιμετωπισθεί ριζικά το πρόβλημα αυτό της υγείας μου
Επειδή μου χορηγούνται δίκην πειραματόζωου ισχυρά φάρμακα αλόγιστα, τα οποία θα επιφέρουν μόνιμες βλάβες στην υγεία μου και κίνδυνο ζωής
Επειδή επιθυμώ να σταματήσει το επικοινωνιακό καθεστώς του εξαιρετικά επικίνδυνου εγκληματία, στάμπα που μου φόρεσε το σύστημα για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους
Επειδή ήδη έχω ζητήσει να οδηγούμαι στους γιατρούς χωρίς χειροπέδες και η εξέταση από τους γιατρούς να γίνεται χωρίς την παρουσία αστυνομικών, οι οποίοι μάλιστα επεμβαίνουν και έχουν άποψη και ως προς το χρόνο της ιατρικής εξετάσεως και ως προς την πορεία της ασθένειάς μου.
Επειδή ήδη έχω συμπληρώσει τον απαιτούμενο χρόνο για χορήγηση άδειας, δηλαδή η έννομη τάξη και η Πολιτεία δέχονται ότι μετά από απόφαση του αρμοδίου Συμβουλίου αδειών μπορεί να κριθώ ότι δικαιούμαι αδείας
Επειδή επιθυμώ να σταματήσει το τυραννικό αυτό καθεστώς των μεταγωγών μου

ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ

Σε συνέχεια της από 3-8-2010 αναφοράς μου ενώπιον του Συμβουλίου Φυλακής Κορυδαλλού και της αναφοράς μου προς την επιτροπή του Καταστήματος Κρατήσεως Κορυδαλλού, σύμφωνα με τα άρθρα 54,55,56 του Νόμου 2776/1999 ότι σταματάω τη χορηγούμενη και βλαβερή για την υγεία μου ιατρική αγωγή που άλλωστε κανένα αποτέλεσμα δεν έχει φέρει μέχρι σήμερα και αρνούμαι κάθε μεταγωγή μου, ακόμα και έκτακτη κάτω από τις συνθήκες που συντελείται και με προσβάλλουν σαν άνθρωπο και πολίτη.
Η μέχρι τώρα αντιμετώπιση της ασθενείας μου και η χορήγηση μεγάλων ποσοτήτων ισχυρών φαρμάκων εκθέτει σε κίνδυνο τη ζωή μου.

Αθήνα, 11-8-2010

Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος



ΠΗΓΗ:    http://dtsiaouss.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου