'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Φτάνει πιά το δούλεμα.... Μας κοροϊδεύουν όλοι.

Οι δηλώσεις του Τούρκου Υπουργού Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου κατά την επίσκεψη του σήμερα στη Ρόδο παρουσία του Ελληνα Αναπληρωτή Υπουργού Εξωτερικών Δημήτρη Δρούτσα

« Είναι μεγάλη ευχαρίστηση για εμένα να είμαι στη Ρόδο σήμερα. Συναντιέμαι με το Δημήτρη και τον Υφυπουργό Τουρισμού, τους δύο πολύ καλούς μου φίλους.
Συναντιόμαστε σαν οικογένειες. Στην πραγματικότητα η θάλασσα του Αιγαίου είναι το κοινό μας σπίτι και όταν ήμουν στο Μποντρούμ (σ.σ. Αλικαρνασσό) τηλεφώνησα στο Δημήτρη για το αν θα ήταν δυνατόν να συναντηθούμε στη Ρόδο. Αυτός ευγενικά δέχτηκε να συναντηθούμε και είμαι ευγνώμων γι’ αυτό. Είμαστε σαν μία οικογένεια, Τούρκοι και Έλληνες, καθώς μοιραζόμαστε την ίδια γεωγραφία, την ίδια πολιτιστική κληρονομιά, την ίδια τουριστικό περιβάλλον και μακραίωνη πολιτιστική κληρονομιά".

p.r
verena.gr 

ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ:      http://syndesmos71.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου