'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Πάγκαλε οι διακοπές μας (και) φέτος θα είναι ...διαφορετικές!

Πραγματικά είναι να απορεί κανείς με την ξεδιαντροπιά και την αναισθησία αυτού του παχύδερμου που κυκλοφορεί με τον τίτλο του αντιπροέδρου της κυβέρνησης. Το ανθρωποειδές κτήνος έκανε, σε συνέντευξή του σε δημοσιογράφο του Economic Observer, την παρακάτω δήλωση:

 «Πριν από τα μέτρα λιτότητας, ο μισθός μου βρισκόταν στο υψηλότερο επίπεδο του δημόσιου τομέα, 6.500 ευρώ τον μήνα. Τώρα, ο μισθός μου έχει μειωθεί κατά ¼, στα 4.800 ευρώ τον μήνα. Πρέπει να περιορίσω τη διάρκεια των διακοπών μου, και η γυναίκα και τα παιδιά μου έχουν δυσαρεστηθεί.»

Μπορείτε να δείτε όλη τη συνέντευξη στην επίσημη σελίδα του αντιπροέδρου της κυβέρνησης
εδώ. Η επίμαχη φράση βρίσκεται στην απάντηση της δεύτερης ερώτησης του δημοσιογράφου. Το θέμα ανακινήθηκε από τον Ακτιβιστή.

Το ωραίο είναι πως το θέμα το ανακάλυψα χάρη σε μια φίλη, λίγες μέρες πριν σας αφήσω για τις δικές μου διακοπές και η σύγκριση καταστάσεων, μού προκαλεί και οργή και παράπονο, αλλά ευτυχώς έχω δυνατά αντανακλαστικά μποεμιστή.


Λόγω κακού προγραμματισμού (δεν υπολόγισα καλά το ύψος των αφορισμένων λογαριασμών του σπιτιού), φεύγω αύριο για Κυκλάδες, για 7 μερούλες, με πολύ λίγα χρήματα στην τσέπη (έχω καβατζώσει τουλάχιστον τα τσιγάρα). Δεν πρόκειται όμως να γκρινιάξω άλλο, θέλω να πάω με καλή διάθεση. Ευτυχώς θα έχω παρέα που ο Πάγκαλος, και ο κάθε Πάγκαλος, δεν πρόκειται να γνωρίσουν ποτέ στη ζωή τους.


Σας αφήνω λοιπόν για λίγες μέρες ώστε να γεμίσω τις μπαταρίες μου, η ροή του blog όμως δε θα σταματήσει. Έβαλα τον αυτόματο πιλότο του Blogspot κι έτσι θα αναρτώνται καθημερινά
παλιές επιλεγμένες συνεδρίες του dr.SeenG. Έτσι θα θυμηθείτε οι παλιοί και θα πάρετε μια γεύση οι καινούργιοι, για το τι έρχεται το Σεπτέμβρη…






























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου