'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

ΠΟΝΗΡΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ!!!!!


1. Έχει πολύ ζέστη εδώ μέσα ή απλά εσύ ζεσταίνεις την ατμόσφαιρα;

2. Είσαι από τη Χιροσίμα; -Όχι γιατί; – Γιατί μωρό μου είσαι βόμβα!

3. Σε ξέρω από κάπου; ....................



4. Ζαχαροπλάστης ήταν ο μπαμπάς σου;;;

5. Συγγνώμη, έχασα τον αριθμό του τηλεφώνου μου, μήπως μπορείτε να μου δανείσετε τον δικό σας;

6. Τελικά τα πόδια σου που ακριβώς τελειώνουν;

7. Να η ευκαιρία που έψαχνες για να με γνωρίσεις !

8. Ο θεός θα πρέπει να είχε πολλά κέφια , όταν σε έφτιαξε !

9. Εκτός από το να προκαλείς σεισμό στο πέρασμα σου , τι άλλο κάνεις στη ζωή σου;

10. Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναπεράσω σε κανένα τέταρτο;

11. Κάτι πρέπει να έπαθαν τα μάτια μου γιατί δεν μπορώ να τα πάρω από πάνω σου !

12. Έλα να μείνεις στην καρδιά μου , δε θα πληρώνεις νοίκι !

13. Μήπως είσαι η θεά Αφροδίτη ;

14. Κάνε μου μια χάρη, πες στο αγόρι σου πόσο τυχερό είναι !

15. Ξέρεις τι θα πήγαινε όμορφα επάνω σου; Εγώ!

16. Μήπως ξέρεις από Πρώτες Βοήθειες; Μόλις σε είδα μου κόπηκε η αναπνοή!

17. Πιστεύεις στον Θεό; ωραία γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου!
ΠΗΓΗ:  http://www.cosmopolitan.gr 
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ:  http://e-atakes.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. Ώρα για συστράτευση!
    Από Κίνηση Πολιτών Αστακού

    Αγαπητέ συμπολίτη,
    Στα λίγα χρόνια της ύπαρξής της, η Κίνηση Πολιτών Αστακού ήταν πάντα παρούσα στα προβλήματα του τόπου εκφράζοντας με ειλικρίνεια την άποψή της, πολλές φορές κόντρα στο ρεύμα. Αυτό άλλωστε αποδείχτηκε πρόσφατα, όταν Κίνηση αποτέλεσε τη μοναδική φωνή ενάντια στη φούσκα της αραβικής «επένδυσης» στο πολύπαθο Πλατυγιάλι και τελικά κατάφερε να πρωτοστατήσει στην αφύπνιση των συμπολιτών μας.
    Με βασικό δεδομένο ότι οι εξελίξεις γύρω από τα φλέγοντα ζητήματα του τόπου μας τρέχουν και ότι η αβεβαιότητα για το μέλλον κερδίζει διαρκώς έδαφος στη συνείδηση των συμπολιτών μας, καλούμε τους απανταχού Αστακιώτες σε...

    συστράτευση. Στόχος μας να δώσουμε δυναμικό παρών για να επηρεάσουμε τις εξελίξεις προς όφελος του τόπου μας ενόψει των επερχόμενων κρίσιμων εκλογών της τοπικής αυτοδιοίκησης, υπό το πλαίσιο που προσδιορίζει ο «Καλλικράτης».
    Για το λόγο αυτό σε καλούμε προσωπικά στην επόμενη συγκέντρωσή μας στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου του Δημαρχείου Αστακού την Κυριακή 8 Αυγούστου 2010 και ώρα 20:00 προκειμένου να μοιραστούμε τις απόψεις μας. Δεν μας ενδιαφέρει το πολιτικό σου πιστεύω, ούτε η όποια κομματική σου ταυτότητα. Μας αρκεί να αγαπάς αυτόν τον τόπο όσο εμείς και να συμμερίζεσαι την αρχή μας ότι αυτοδιοίκηση σημαίνει διαρκής, ενεργός και καθολική αλληλεπίδραση των μελών μας κοινωνίας με μοναδικό σκοπό το καλό του τόπου. Πιστεύουμε ότι μαζί μπορούμε να προσφέρουμε στην κοινωνία με ειλικρίνεια και τόλμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή