'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

ΑΡΧΙΖΕΙ «Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ» ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ !

Απροσδιόριστες αλλαγές για τα ταξί

Πάντως σε gallop από «τα νέα» σήμερα (αν βέβαια
έχει στοιχεία αντικειμενικότητας) διαφαίνεται μια
συντριπτική τάση του κοινού να ανοίξουν όλα τα
κλειστά επαγγέλματα.. Από την άλλη πλευρά
είναι γεγονός πως λ.χ. αν ένας άνθρωπος όμως
έχει δώσει πέρυσι 250.000 Euro για να δουλέψει
τίμια είναι λογικό να αντιδράσει εάν του
μηδενίσουν σε μια νύχτα όχι το εισόδημα αλλά
και το κεφάλαιο του, που ίσως μια ζωή δούλευε
να αποκτήσει ….
Πληρώνουμε απλώς όχι μόνο την ανικανότητα της
τωρινής κυβέρνησης αλλά πόσο μάλλον την
ανικανότητα και παντελή αδιαφορία ΟΛΩΝ των
κυβερνήσεων της τελευταίας 25ετίας (τουλάχιστον)
που δεν έκαναν ΤΙΠΟΤΑ, (όχι απλώς σωστό
προγραμματισμό) για την μετάβαση των κλειστών
σε ανοικτά δίχως να θιγούν ΔΙΚΑΙΑ οικονομικά
συμφέρονταΣυνελλήνων μας. Τώρα ήρθε η νέα μας κυβέρνηση (η Τρόικα) και μας διατάζει να ανοίξουν τα κλειστά …. Χθές (όχι)Σήμερα…. Είναι λοιπόν λογικό να υπάρξουν αντιδράσεις - επεισόδια με δυσάρεστες και απρόβλεπτες εξελίξεις…. Όπου όλοι θα συσχετισθούμε και θα πληρώσουμε : και οι υπεύθυνοι αλλά και οι αθώοι….
Αυτή είναι η άποψη μου. (Σχόλιο Δ.Π.Γ.)


Οι τρέχουσες ειδήσεις που είναι προσεισμικές δονήσεις για τους μεγάλους σεισμούς :

«Στο τραπέζι του διαλόγου τίθενται ….

η δημιουργία εταιρειών και η χορήγηση αδειών για ταξί έως 9 θέσεων και λιμουζίνες. Ενοποίηση των εδρών με βάση τους καποδιστριακούς δήμους ζητούν οι ιδιοκτήτες ταξί της περιφέρειας
Αλλαγή του κανονισμού λειτουργίας και οργάνωση του κλάδου σε εταιρείες, αλλά και νέες άδειες για ειδικές κατηγορίες ταξί είναι τα τρία βήματα που μελετά το υπουργείο Υποδομών.
Το άνοιγμα του κλειστού επαγγέλματος των αυτοκινητιστών ταξί, αν και χρονικά τοποθετείται στις αρχές του 2011, αποτελεί ένα ακόμα μεγάλο κεφάλαιο, για το οποίο μάλιστα δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και η τρόικα.
Hδη στο υπουργείο έχουν φτάσει οι πρώτες προτάσεις και τα αιτήματα των αυτοκινητιστών και των παραγόντων του τουριστικού κλάδου. Βάσει του προσχεδίου αλλαγών, το οποίο θα αποτελέσει και τη βάση του διαλόγου, προβλέπεται πως τουλάχιστον για ένα χρονικό διάστημα, το οποίο δεν έχει ακόμα καθοριστεί, η Πολιτεία δεν θα προχωρήσει στη χορήγηση νέων αδειών σε «κίτρινα» ταξί, ο αριθμός των οποίων θεωρείται ήδη μεγάλος συγκριτικά με τους κατοίκους κυρίως των μεγάλων αστικών κέντρων. Ωστόσο στο τραπέζι αναμένεται να βρεθούν προτάσεις για:
 Χορήγηση αδειών για ταξί 5 έως 9 θέσεων, μίνι βαν και λιμουζίνες, όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, που θα λειτουργούν χωρίς ταξίμετρο αλλά βάσει τιμοκαταλόγου.
 Παροχή δικαιώματος σε εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων να νοικιάζουν ταξί με οδηγό.
 Σύσταση υπηρεσιών ταξί πόρτα πόρτα.
 Αναβάθμιση των εταιρειών ραδιοταξί, τα οποία θα σταθμεύουν σε συγκεκριμένους χώρους.
 Παροχή αδειών για ταξί ειδικών προδιαγραφών, τα οποία θα εξυπηρετούν τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
 Θα μελετηθεί τέλος ο σχεδιασμός υπηρεσιών μετακίνησης μαθητών με ταξί.
Πρώτη προτεραιότητα εξακολουθεί να αποτελεί ο εκσυγχρονισμός του κανονισμού λειτουργίας των ταξί, ώστε να μπορούν να δημιουργηθούν σύγχρονες εταιρείες με στόχο τη βελτίωση και την αύξηση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες.
Για τα ταξί της περιφέρειας εξακολουθεί να υφίσταται το πάγιο αίτημα των ιδιοκτητών τους για ενοποίηση των εδρών με βάση τους καποδιστριακούς δήμους.
Σημειώνεται ότι παρά τις συνενώσεις δήμων και κοινοτήτων είχε θεωρηθεί αντισυνταγματική η διεύρυνση του δικαιώματος των ιδιοκτητών ταξί, τα οποία είχαν έδρα ένα συγκεκριμένο χωριό, να κινούνται στα πλήρη όρια των συνενωμένων δήμων.
Πλέον εξετάζονται δύο σενάρια, είτε να διευρυνθούν οι άδειες στα όρια των νέων ΟΤΑ του «Καλλικράτη» είτε να δοθούν φορολογικά κίνητρα προκειμένου να παραμείνουν τα ταξί στις έδρες τους.
Να σημειωθεί ότι σήμερα κυκλοφορούν 29.500 ταξί σε όλη την Ελλάδα, εκ των οποίων τα 13.500 στην Αθήνα, με τις τιμές των αδειών ωστόσο να είναι υψηλότερες εκτός πρωτεύουσας.
Ετσι, ενώ μία άδεια ταξί στην Αθήνα κοστίζει περίπου 170.000 ευρώ, η τιμή της στη Θεσσαλονίκη σκαρφαλώνει» στις 250.000 ευρώ.
Οδηγοί ταξί
«Οχι» στην έκδοση νέων αδειών
Αντίθετοι στην έκδοση νέων αδειών για ταξί, ακόμα και αυτών που θα αφορούν ειδικές κατηγορίες, δηλώνουν οι αυτοκινητιστές, οι οποίοι έχουν ήδη παραδώσει στο υπουργείο Υποδομών σειρά προτάσεων για τον εκσυγχρονισμό του κλάδου.
«Δεν μπορεί να συζητείται αύξηση των αδειών μόνο και μόνο για να ικανοποιηθούν πάγια αιτήματα του τουριστικού κλάδου» σχολιάζει ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος. Ο ίδιος μάλιστα αντιπροτείνει «μειώσεις αδειών, προκειμένου από τις ήδη υφιστάμενες να μπορέσει να εξυπηρετηθεί η ανάγκη κυκλοφορίας ταξί με περισσότερες θέσεις των τεσσάρων, βάσει κριτηρίων και προϋποθέσεων, τα οποία θα αποτελέσουν αντικείμενο κοινής συζήτησης με το υπουργείο».
Σύμφωνα με τους αυτοκινητιστές, ο αριθμός των ταξί είναι ήδη αρκετά μεγάλος τόσο στην Αθήνα όσο και στα μεγάλα αστικά κέντρα, καθώς, όπως σημειώνει ο κ. Λυμπερόπουλος, αντιστοιχούν 4 ή 5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους, όταν σε χώρες όπως η Γερμανία και η Γαλλία η αναλογία δεν ξεπερνά τα 0,7 ταξί. Ακόμα και μεγάλες πόλεις, όπως το Παρίσι, βάσει των στοιχείων του ΣΑΤΑ, φτάνουν μόνο τα 1,8 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.»


ΠΗΓΗ ΑΡΘΡΟΥ : http://www.ethnos.gr ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΗΓΗ GALLOP : http://www.tanea.gr/

http://eglimatikotita.blogspot.com/
Δημήτρης Π. Γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου