Στα άκρα οδηγείται η κόντρα μεταξύ του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και των ιδιοκτητών φορτηγών δημοσίας χρήσης, με τον Δημήτρη Ρέππα να ξεκαθαρίζει ότι δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να δεχθεί δεκαετή μεταβατική περίοδο σε ό,τι αφορά τις χορηγήσεις αδειών.
«Το υφιστάμενο καθεστώς ισχύει επί 35 χρόνια και υποχρέωση της Κυβέρνησης ήταν να το αλλάξει, για να δοθεί το δικαίωμα στον κάθε πολίτη να έχει πρόσβαση στο επάγγελμα, ασφαλώς με προϋποθέσεις, τις οποίες ορίζουμε στο νομοσχέδιο που προωθούμε», υπογραμμίζει ο υπουργός.
Ο κ. Ρέππας προχωρά, μάλιστα, ένα βήμα παραπέρα, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση δεν θα δεχθεί νέες κινητοποιήσεις, που θα οδηγήσουν σε μπλακ άουτ την αγορά υγρών καυσίμων, αλλά και κάθε εμπορική δραστηριότητα. Σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο, η κυβέρνηση θα μηδενίσει την τριετή μεταβατική περίοδο, η οποία προβλεπόταν στο προσχέδιο του επίμαχου νομοθετήματος.
Από την πλευρά τους, οι ιδιοκτήτες φορτηγών εμφανίζονται έτοιμοι για νέες κινητοποιήσεις, υποστηρίζοντας ότι το επάγγελμά τους κινδυνεύει με απαξίωση, εξαιτίας της ακολουθούμενης κυβερνητικής πολιτικής.
Η σκληρή στάση που έχει αποφασίσει να τηρήσει το υπουργείο, έρχεται ως απότοκο των πιέσεων που δέχεται η κυβέρνηση Παπανδρέου από την Τρόικα, καθώς καλείται να προχωρήσει άμεσα στην απελευθέρωση όσων επαγγελμάτων θεωρούνταν μέχρι πρότινος κλειστά.
Σε μια επίδειξη ισχύος, νωρίς το απόγευμα της Τρίτης, αυτοκινητοπομπή φορτηγών και βυτιοφόρων διέσχισε το κέντρο της Αθήνας και κατέληξε στη Βουλή, πραγματοποιώντας διαμαρτυρία.
Οι συνδικαλιστές του κλάδου επιμένουν στην υπαγωγή των ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ σε υψηλότερη συνταξιοδοτική κλίμακα, αλλά και στην άμεση αποζημίωση από φόρους εισοδήματος και από υποχρεώσεις καταβολής ΦΠΑ.
Παράλληλα, ζητούν τη θέσπιση «θεσμικών αντικινήτρων», ώστε να αποφευχθεί η είσοδος στο επάγγελμα για τις αλυσίδες τροφίμων, κάτι που, όπως υποστηρίζουν, θα οδηγήσει σε περαιτέρω υποβάθμιση του επαγγέλματός τους.
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου