Εξ αφορμής των τραγικών αποτελεσμάτων ξεκίνησε και η συζήτηση για συγχώνευση Κυπριακών Αερογραμμών και Eurocypria.
Πέραν των πρακτικών προβλημάτων και του κινδύνου να μην εγκριθεί η συγχώνευση από την Ευρωπαϊκή Ένωση αυτό που απασχολεί όμως την κοινή γνώμη είναι το ποιοι πραγματικά ευθύνονται για την κατάντια των δύο εταιριών. Τις τελευταίες ημέρες Αβέρωφ Νεοφύτου και Στέφανος Στεφάνου έχουν επιδοθεί σε ένα μπαράζ αλληλοκατηγοριών για τις πολιτικές ευθύνες της νυν και των πρώην κυβερνήσεων, οι δύο εταιρίες όμως είχαν και έχουν διοικητικά συμβούλια και προέδρους οι οποίοι δεν είναι άμοιροι ευθυνών.
Το ευρω-βόρο Α330
Υπηρεσίες Εδάφους-Εδάφους
Κατά την περιβόητη αναδιάρθρωση των Κυπριακών Αερογραμμών είχε αποφασιστεί να καταργηθούν μία σειρά υπηρεσιών Εδάφους και η εταιρία να μισθώνει τις υπηρεσίες της Swiss port. Η συγκεκριμένη λύση θεωρήθηκε τότε πολύ επικερδής για την εταιρία αφού αφενός θα γλίτωνε σημαντικά ποσά από το ήδη τεράστιο μισθολόγιο αφετέρου θα ενίσχυε μία εταιρία στις οποίας τη μετοχική σύνθεση συμμετέχει με ποσοστό 20%. Αυτό που δεν προβλεπόταν στην περιβόητη αναδιάρθρωση ήταν η δημιουργία νέου τμήματος το οποίο θα ήταν επιφορτισμένο με τον έλεγχο της SwissPort!
ΠΗΓΗ: http://www.sigmalive.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου