'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Φως στη μαύρη τρύπα των Κυπριακών Αερογραμμών

Εδώ και μέρες γίνεται πολύς λόγος για τις ζημιές που παρουσίασαν οι Κυπριακές Αερογραμμές. 

 Εξ αφορμής των τραγικών αποτελεσμάτων ξεκίνησε και η συζήτηση για συγχώνευση Κυπριακών Αερογραμμών και Eurocypria.

Πέραν των πρακτικών προβλημάτων και του κινδύνου να μην εγκριθεί η συγχώνευση από την Ευρωπαϊκή Ένωση αυτό που απασχολεί όμως την κοινή γνώμη είναι το ποιοι πραγματικά ευθύνονται για την κατάντια των δύο εταιριών. Τις τελευταίες ημέρες Αβέρωφ Νεοφύτου και Στέφανος Στεφάνου έχουν επιδοθεί σε ένα μπαράζ αλληλοκατηγοριών για τις πολιτικές ευθύνες της νυν και των πρώην κυβερνήσεων, οι δύο εταιρίες όμως είχαν και έχουν διοικητικά συμβούλια και προέδρους οι οποίοι δεν είναι άμοιροι ευθυνών.

Το ευρω-βόρο Α330
 
Οι πτήσεις των Κυπριακών Αερογραμμών από και προς Παρίσι και Λονδίνο πραγματοποιούνται από το Α330 το οποίο είναι σχεδιασμένο να πραγματοποιεί υπερατλαντικές πτήσεις. Τα λειτουργικά έξοδα καθώς επίσης και τα καύσιμα που καταναλώνει για τόσο κοντινούς προορισμούς δεν μπορούν να υπερκαλυφθούν από το κόστος των εισιτηρίων ακόμη και το αεροσκάφος ταξιδεύει γεμάτο. Είναι ενδεικτικό πως από τα 25 εκατομμύρια που εμφανίζονται ως ζημιά στα αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου της εταιρίας τα 18 οφείλονται στη χρήση του συγκεκριμένου αεροσκάφους.  Τα 6 εκατομμύρια έχουν «χαθεί» στο δρόμο για Παρίσι και άλλα 12 για το Λονδίνο. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες του SigmaLive έχει κατατεθεί έκθεση στο ΔΣ των Κυπριακών Αερογραμμών πριν 8 μήνες βάσει της οποίας το συγκεκριμένο αεροσκάφος πρέπει να αντικατασταθεί από άλλο μικρότερης χωρητικότητας.

Υπηρεσίες Εδάφους-Εδάφους

Κατά την περιβόητη αναδιάρθρωση των Κυπριακών Αερογραμμών είχε αποφασιστεί να καταργηθούν μία σειρά υπηρεσιών Εδάφους και η εταιρία να μισθώνει τις υπηρεσίες της Swiss port. Η συγκεκριμένη λύση θεωρήθηκε τότε πολύ επικερδής για την εταιρία αφού αφενός θα γλίτωνε σημαντικά ποσά από το ήδη τεράστιο μισθολόγιο αφετέρου θα ενίσχυε μία εταιρία στις οποίας τη μετοχική σύνθεση συμμετέχει με ποσοστό 20%. Αυτό που δεν προβλεπόταν στην περιβόητη αναδιάρθρωση ήταν η δημιουργία νέου τμήματος το οποίο θα ήταν επιφορτισμένο με τον έλεγχο της SwissPort! 

ΠΗΓΗ:   http://www.sigmalive.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου