'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

ΠΑΤΡΑ: Εσυραν, τραυμάτισαν και λήστεψαν 27χρονη...

«
Επέστρεφα στο σπίτι μου, όταν 2 αλλοδαποί εμφανίστηκαν ξαφνικά μπροστά μου. 

Προσπάθησα να τους αποφύγω. Ο ένας βγάζει ένα μαχαίρι, και ο άλλος μου τραβά με δύναμη την τσάντα, που φορούσα»
Σοκαρισμένη είναι ακόμη η 27χρονη γυναίκα και μητέρα ενός 6χρονου παιδιού από αυτό, που της συνέβη. Γύρω στις 9 το βράδυ πήγε σε ένα σπίτι φίλων στην Αρόη Πάτρας, λίγα μέτρα μακριά από το δικό της σπίτι.

«Όταν βγήκα από το σπίτι μου είδα τους 2 αλλοδαπούς. Καθώς προχωρούσα αντιλήφτηκα ότι με παρακολουθούσαν. Άρχισα να περπατώ πιο γρήγορα και πρόλαβα να μπω στο σπίτι", δηλώνει. 
 
«Με έσπρωξαν και με πέταξαν πάνω σε ένα  αντρότοιχο, με συνέπεια να σπάσω το χέρι μου και να έχω εκδορές στο σώμα και στο πρόσωπό μου»

Οι δράστες τελικά της πήραν την τσάντα, την άνοιξαν, αφαίρεσαν το πορτοφόλι, το οποίο περιείχε 350 ευρώ, αλλά και τα γυαλιά ηλίου της. Στη συνέχεια την πέταξαν στην άκρη του δρόμου και τράπηκαν σε φυγή. 


Η 27χρονη γυναίκα έτρεξε σε φιλικό της πρόσωπο για να ζητήσει βοήθεια, αν και τραυματισμένη. Όσοι κι αν έψαξαν στην περιοχή δεν κατάφεραν να εντοπίσουν του δυο αλλοδαπούς. Η ίδια προσπαθεί να συνέλθει από το περιστατικό, αν και δεν ήξερε πως θα αντιδρούσε εάν όλα αυτά συνέβαιναν μπροστά στο 6χρονο παιδί της. 

dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου