'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!!!

Ποσες φορες πρέπει να σας το πούμε να το καταλάβετε κύριοι πολιτικοί? Ποσες? μας έχετε βιάσει τις ψυχές μας και το μέλλον μας.

 
Είμαι 25 χρονων και σκέφτομαι να φύγω από την ελλάδα για την αμερική γιατί πλέον έχω σταματήσει να ονειρεύομαι για το μέλλον μου στην ελλάδα. γιατί μας διώχνετε? γιατί μας σκοτώνεται τα όνειρα μας? γιατί μας ρίχνετε στον λάκκο με τα σκατά? γιατί να μην έχω λεφτά να βγω για έναν καφέ όταν ένας φίλος μου με καλεί και εγώ ν! α δικαιολογούμαι λέγοντας διαφορες δικαιολογίες και να ντρέπομαι που είμαι σε αυτήν την θείς? γιατί πρέπει να μαζεύω όλη την βδομάδα λεφτά για να πάω ΕΝΑ σάββατο για ένα ποτό μονο και αυτό μέτοhttp://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_2574.html ζόρι? γιατί να βλέπω την μητέρα μου με πονεμένα ματια κοιτάζοντας με χωρίς δουλειά? γιατί? γιατί? γιατί?

Δεν έχω τίποτε άλλον να πω. μας έχετε πουλήσει και μας έχετε εξευτιλίσει με τον χειρότερο τρόπο.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ:  http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_2574.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου