'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

«Κάνω πλέον ό,τι θέλω και δεν χρωστάω εξηγήσεις σε κανέναν» !!!

 
Απάντηση στα όσα λέγονται και γράφονται για την σχέση της με τον Γρηγόρη Πετράκο και το πώς αυτή τελείωσε, έδωσε η Τάμτα.
 
«Με τον Γρηγόρη έληξε τόσο όμορφα όσο φτιάχτηκε. Όπως θα έπρεπε να λήγει κάθε όμορφη και μακροχρόνια σχέση. Έχω κρατήσει μόνο καλά στοιχεία. Δεν νομίζω ότι υπήρχαν και κακά. Υπήρχε αγάπη και αλληλοθαυμασμός. Μπορεί να εκτιμούμε και να αγαπάμε έναν άνθρωπο πάρα πολύ, αλλά δεν είναι αρκετό για να σε κρατήσει σε μία σχέση και να κάνεις οικογένεια. Είναι σπάνιο το πάθος να παραμένει το ίδιο μετά από χρόνια».

Προς το παρόν πάντως φαίνεται να μην έχουν και πολλές επαφές. «Δεν ξέρω τι θα συμβεί μετά από χρόνια. Προς το παρόν είναι πολύ φρέσκο και θεωρώ ότι δεν πρέπει να υπάρχει ιδιαίτερη επαφή. Δεν θα κάνει καλό σε καμία πλευρά. Υπάρχει επαφή σε λογικό πλαίσιο. Ξέρω καλά ότι με αγαπά και με νοιάζεται. Έχουμε πολλούς κοινούς φίλους και μπορεί άνετα να μάθει πώς είμαι και τι κάνω».

Σε ό,τι αφορά αυτά που έχουν ακουστεί για το μετά την σχέση της με τον τραγουδιστή; «Για μένα, σημαντικό είναι ότι ήμουν σωστή με τον άνθρωπο που είχα δίπλα μου από την αρχή μέχρι το τέλος της σχέσης μου. Από εκεί και πέρα, δεν έχω δώσει κανένα δικαίωμα. Μετά το χωρισμό, μπορώ να κάνω ό,τι θέλω και δεν χρωστάω εξηγήσεις σε τρίτους. Αν ακούγονται και λέγονται διάφορα για την προσωπική μου ζωή, σίγουρα δεν προέρχονται από εμένα. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι εγώ δεν πουλάω την προσωπική μου ζωή».

Η Τάμτα μίλησε και για την Eurovision και το ενδεχόμενο να εκπροσωπήσει την χώρα μας στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού. «To ακούω εδώ και πέντε χρόνια. Δεν μου έχει γίνει κάποια πρόταση και δεν μπορώ να μιλάω υποθετικά. Θα ήταν τιμή μου να εκπροσωπήσω την Ελλάδα με ένα καλό τραγούδι».   


star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου