'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

"Εχασα τον άντρα μου από ένα τραγικό ιατρικό λάθος"

Δικαιώθηκε ξανά ύστερα από μεγάλο δικαστικό αγώνα η 60χρονη χήρα του αείμνηστου εκδότη Mιχάλη Σαλιβέρου.  

Το Εφετείο εκδίκασε την πολύκροτη υπόθεση και αποφάνθηκε οριστικά υπέρ της χαροκαμένης γυναίκας. «Εχασα τον άντρα μου το 2003 από ένα τραγικό ιατρικό λάθος. Επί 7,5 χρόνια αγωνίζομαι για να αποδειχθεί ότι ο γιατρός οδήγησε τον σύζυγό μου στον θάνατο. 

Την Τετάρτη έγινε και το Εφετείο που αποφάσισε οριστικά ότι ο γιατρός αυτός κατηγορείται για τον θάνατο του άντρα μου και καταδικάστηκε ομοφώνως σε τριάντα μήνες φυλάκιση» λέει στην «Espresso» η Μαγδαληνή Σαλιβέρου.

Η χαροκαμένη γυναίκα έφερε στον νου τα όσα βίωσε το 2003, τη χρονιά που πέθανε ο σύζυγός της. «Ο γιατρός χορήγησε ένα εντελώς ακατάλληλο φάρμακο που ενδείκνυνται μόνο για οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου, ενώ επρόκειτο για απλή θρομβοφλεβίτιδα» λέει. «Μετά από λίγη ώρα ο σύζυγός μου έπαθε εγκεφαλική αιμορραγία. Εκείνος τον εγκατέλειψε, λοιπόν, στην ιδιωτική κλινική όπου νοσηλευόταν και ήρθε την άλλη ημέρα.

Και να συμπληρώσω ότι η κλινική δεν με άφησε να τον μεταφέρω σε κάποιο δημόσιο νοσοκομείο, αλλά μου είπαν πως εμείς έχουμε εδώ τα μέσα για να αντιμετωπίσουμε την εγκεφαλική αιμορραγία, πράγμα το οποίο δεν έγινε. Γιατί η κλινική δεν διέθετε ούτε νευρολόγο, ούτε νευροχειρουργό... Ο άνθρωπός μου στη συνέχεια μεταφέρθηκε σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και πέρασε τις κρίσιμες στιγμές της εγκεφαλικής αιμορραγίας μαζί με έναν γιατρό που είχε ειδικότητα αναισθησιολόγου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η εγκεφαλική αιμορραγία να δημιουργήσει ανεπανόρθωτες βλάβες και στην κυριολεξία να τον καταστρέψει. Σε έναν μήνα έφυγε ο άνθρωπός μου χωρίς να μπορέσουν να τον βοηθήσουν».

Η Μαγδαληνή Σαλιβέρου μας αποκάλυψε ότι το φάρμακο που χορηγήθηκε στον εκδότη ήταν εντελώς ακατάλληλο για την περίπτωσή του, όπως βεβαιώνουν και η ίδια η παρασκευάστρια εταιρεία, και ο ΕΟΦ!


Espressonews.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου