'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Σταμάτης Γονίδης:"Τα ναρκωτικά ήταν μεγάλη βλακεία"...!!!!!

Ο Σταμάτης Γονίδης ανοίγει την καρδιά του και εξομολογείται για το πως νιώθει αυτές τις άγιες μέρες,την περιπέτειά του με τα ναρκωτικά αλλά και για τη σύζυγό του Κατερίνα.
 
Πώς είστε τις ημέρες των Χριστουγέννων;
"Εγώ ούτε με τις γιορτές ούτε με τις Κυριακές τα πάω καλά.Άλλωστε δεν είχα τέτοια παιδικά χρόνια που να νοσταλγώ τα Χριστούγεννα.


Καταρχήν,δεν στολίζαμε δέντρο.Αυτο το ζω τώρα στο σπίτι μου.Στολίζει το δέντρο η Κατερίνα,βάζω τις δύο τελευταίες μπάλες και νιώθω παιδί".

Ζείτε την κρίση;
"Τα πάντα βιώνω γύρω μου.Ότι ζει όλος ο κόσμος το ζω και εγώ".


Κάνατε λάθη στη ζωή σας;
"Πάρα πολλά και νομίζω ότι... τα έχω πληρώσει.Δεν χρωστάω τώρα πια και όσο μπορώ δεν θέλω να κάνω άλλα".


Παντρευτήκατε την Κατερίνα πριν 2 χρόνια.Έχει αλλάξει τη ζωή σας;
"Δεν με άλλαξε η Κατερίνα,ούτε εγώ εκείνη.Περνάμε βέβαια πολύ καλά μαζί".


Είστε από τους λίγους ανθρώπους που λέτε τα πράγματα "έξω από τα δόντια",χωρίς να κρύβεστε.Έχετε παραδεχτεί στο παρελθόν ότι κάνατε χρήση ναρκωτικών ουσιών.
"Από αυτό έμαθα πως είναι καλό όταν ένας άνθρωπος ξεφεύγει,να επιστρέφει στο δρόμο του.Η ουσία της ζωής είναι να είσαι ο εαυτός σου".


Δεν ήσαστε ο εαυτός σας τότε;
"Εννοείται ότι δνε ήμουν ο εαυτός μου.Ο οργανισμός έχει όλα τα συστατικά για να μπορείς να νιώσεις όμορφα συναισθήματα.Δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο για να είσαι καλά.Το έχεις μέσα σου.Πρέπει να ψάξεις τον εαυτό σου".


Μετανιώσατε εκ των υστέρων για αυτό;
"Ήταν κάτι που γούσταρα να κάνω κι το έκανα.Δεν χρεώνω κανέναν,παρά μόνο τον εαυτό μου.Ήταν βλακεία,όμως η ζωή έχει τα πάντα μέσα.Κάθε άνθρωπος κουβαλάει το δικό του σταυρό και τραβάει το δρόμο του".



Πηγή:gossip-tv
http://alepounews.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου