'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Η Ελένη Μενεγάκη όπως δεν την έχετε ξαναδεί !!!

Δύο μόλις ημέρες μετά την έκδοση του διαζυγίου της με τον Γιάννη Λάτσιο, κυκλοφόρησαν στη δημοσιότητα οι πρώτες εικόνες από την εντυπωσιακή φωτογράφιση της Ελένης Μενεγάκη στη Vogue, που συνοδεύεται από την πρώτη της συνέντευξη μετά τον χωρισμό της...

Κυριολεκτικά άγνωριστη, η Ελένη σαγηνεύει τον φακό φορώντας δημιουργίες της Σήλιας Κρηθαριώτη, ένα παλτό από γούνα ρενάρ δια χειρός Έλενας Σαμαρά και κοσμήματα του οίκου Kessaris.


Είναι σίγουρα μία από τις καλύτερες - αν όχι η καλύτερη - φωτογραφίσεις της Ελένης Μενεγάκη, που αποφασίζει για πρώτη φορά να λύσει τη σιωπή της μιλώντας στον στενό της φίλο και συνεργάτη, Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο. Ουσιαστικά επαληθεύει τις φήμες που την ήθελαν να δίνει την πρώτη της συνέντευξη αμέσως μετά και την τυπική έκδοση του διαζυγίου της.


''Αισθάνομαι ατρόμητη, κάτι που δεν χαρακτηρίζει εύκολα μία γυναίκα. Λέω τα πράγματα με το όνομά τους ακόμη και σε έναν άνδρα, έχω πειθαρχία, είμαι στρατιώτης άπαξ και δεσμευτώ. Δεν παραπονιέμαι, όπως και ο μπετατζής δεν θα γκρινιάξει για πόνους στον ώμο του από το βάρος που κουβαλάει κάθε μέρα. Δεν είμαι ένα πράγμα, είμαι πολλά. Η μισή πλευρά του σπιτιού μου είναι Κούρτης και η άλλη Βαρβέρης. Αντικρουόμενα στιλ, αλλά είμαι και τα δύο!'' εξομολογείται στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και στη Vogue Ιανουαρίου.


''Δεν συνδυάζω τις αλλαγές που μπορεί να μου έχουν συμβεί με βάση την μητρότητα. Προσωπικά δεν έχω καταλάβει αλλαγές, είναι μικρά βήματα, αποτέλεσμα μίας διαδρομής. Δεν έχω υποδυθεί ρόλο ή ρόλους στην δουλειά και την ζωή μου. Και σίγουρα δεν έχω έναν και μοναδικό τύπο. Εξαρτάται από την μέρα, την διάθεσή μου, την συναισθηματική μου φόρτιση, τις μελαγχολικές μου φάσεις. Όλα αυτά μαζί είμαι εγώ.'' εξηγεί.


Και είναι μόνο μερικά αποσπάσματα από τη συνέντευξη, που θα κυκλοφορήσει σε λίγες μέρες.


nooz.gr
http://www.lamiareport.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου