'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Ένα βιβλίο γεμάτο με τις… απορίες της ωραίας Ελένης!!!

Στα ράφια των βιβλιοπωλείων (δεν) αποκλείεται να δούμε τις απορίες της Ελένης Μενεγάκη.  

Οι απορίες που συχνά πυκνά έχει η βασίλισσα της πρωινής ζώνης μπορεί να τις κάνει βιβλίο.

Την ιδέα την έριξε ο συνεργάτης της Νίκος Μουτσινάς. Ο διάλογος που ακολούθησε μεταξύ Ελένης και Νίκου ήταν απλά απολαυστικός:


Νίκος: Γιατί δεν γράφεις επιτέλους ένα βιβλίο με αυτές τις πρωτότυπες ιδέες;
Ελένη: Αν είχα κάποιον να του τα λέω και να τα γράφει ναι! Να κάτσω τώρα εγώ να γράφω
Νίκος: Έχει πρόγραμμα στον υπολογιστή. Σου μιλάω σαν σεναριογράφος.
Ελένη: Σε όλους τους υπολογιστές; Και στον δικό μου με το… μήλο;
Νίκος: Στον δικό σου με το... μήλο δεν έχει.
Ελένη: Ε…τι μου λες τότε!
Νίκος: Άκουσε με καλά. Θα το πάρεις, έχει μικροφωνάκι, το συνδέεις, και όπως τα λες αυτό θα γράφει.
Ελένη: Και θα μιλάω μόνη μου; τα γράφει μόνο του; και εγώ μιλάω και αυτό γράφει; Ποιο computer είναι αυτό;
Νίκος: Πρόγραμμα είναι, πρόγραμμα
Ελένη: Τι ωραία! Από πού θες να αρχίσω;

Από την αρχή θα λέγαμε εμείς που είμαστε σίγουροι ότι αν η Ελένη γράψει βιβλίο με τις απορίες της θα γίνει bestseller. Θα πρέπει πρώτα όμως να αγοράσει τον… κατάλληλο υπολογιστή και να βρει το… μήλο! Καλό γράψιμο!

Δείτε το video:



Πηγή:protothema
http://alepounews.blogspot.com/2011/01/blog-post_5554.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου