'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Η σούπερ - γιαγιά νεοκόρος που τα έβαλε με τον ληστή

- "Αν μου ζήταγε χρήματα θα του έδινα", λέει και περιγράφει λεπτό προς λεπτό την αναμέτρησή της με τον ληστή

- Τι λέει ο ιερέας της ενορίας του Αγίου Δημητρίου Τυρνάβου


- "Τον ξέρω τον δράστη, είναι έλληνας", λέει ο πατέρας Ιωάννης

Είναι η γυναίκα για την οποία μιλάει από χθες όλη η Ελλάδα. Είναι η 65χρονη νεοκόρισσα, Τριανταφυλλιά Γαρατσούλη, η οποία όχι μόνο τα έβαλε με τον ληστή που πήγε να αδειάσει το παγκάρι της εκκλησίας, αλλά κατάφερε να τον τρέψει σε φυγή.

Η κα Τριανταφυλλιά μίλησε στο Newsit και περιέγραψε λεπτό προς λεπτό την περιπέτειά της:


"Εγώ ήμουν απέναντι στην γειτόνισσα, σκούπιζα την αυλή του ναού και μετά πήγα στη γειτόνισσα να ζεστάνω τα χέρια μου επειδή είχα κρυώσει. Η γειτόνισσα μου είπε πως ήταν ένα κορίτσι μέσα στην εκκλησία. Αφού περίμενα 5 λεπτά, πηγα μέσα στην εκκλησία και κοίταξα δεξιά - αριστερά δεν είδα κανέναν. Τότε είδα τον ληστή να χτυπά μέσα το παγκάρι. Σκύβω το κεφάλι μου και λέω τι κάνεις εκεί; Κλέβεις. Δεν μου μίλησε και πηγαίνω και τον αρπάζω απο τον λαιμό. Μετά αυτός μου άρπαξε το δάχτυλο για τον αφήσω. Με δάγκωσε και με πόνεσε, έτρεξε αίμα, αλλα του ξέφυγα. Τότε με πέταξε καταγής δύο φορές. Και μετά έφυγε δεν μπόρεσα να τον πιάσω. Φώναξα αλλα δεν με άκουσε κανένας. Μετά ήρθε η αστυνομία, με πήγαν στο κέντρο υγείας, μου έκαναν ενεση και μου έδωσαν αντιβίωση. Τώρα είμαι καλύτερα αλλα πήρα μία φοβία. Εχω 20 χρόνια που δουλευω στον Αγιο Δημήτριο δεν μου ξανασυνέβη κατι τέτοιο. Αν έβλεπα τον ληστή θα του έλεγα γιατι με χτύπησες και δεν μου ζήτησες λεφτά, θα του έδινα".


"Ξέρω ποιος είναι ο δράστης", λέει ο ιερέας πριν από λίγο έδωσε στην αστυνομία το βιντεο απο το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης.


"Στις 4.50 το απογευμα μπήκε στην εκκλησία ο ληστής, ηλικίας 18 έως 20 ετών όπως φαίνεται απο την κάμερα του κλειστού κυκλώματος του ναού", λέει στο Newsit ο ιερέας του Αγίου Δημητρίου Τυρνάβου, Ιωάννης Καραμπίνης.


Και συνεχίζει: "Είχε παρακολούθησει την νεοκόρισσα ότι δεν ήταν μέσα και πήγε στο παγκάρι. 'Ηξερε τα κατατόπια, έλεγξε τα πρώτα συρτάρια και αντι να πειράξει το χρηματοκιβώτιο που είχε πάνω τον συναγερμό, έβγαλε ένα μαχαίρι και έσπασε το συρτάρι που φυλάμε λιγα χρήματα, περίπου 200 ευρώ. Εκείνη την ώρα έγινε αντιληπτός απο τη νεοκόρισσα, την κυριά Τριανταφυλλιά. Του επιτέθηκε για τον σταματήσει απο τα ρούχα.


Και εκεινος τη δάγκωσε στο χέρι πολυ δυνατά και έτρεξε αιμα. Στην προσπάθεια του να φύγει του έπεσαν και τα χρήματα. Μετά τράπηκε σε φυγή με ένα ποδήλατο. Αυτη τη στιγμή καυτεύθυνομαι στο αστυνομικό τμήμα Τυρνάβου να παραδώσω το υλικό που έχουν καταγραψει οι κάμερες του κυκλώματος παρακολούθησης. Φαίνεται καθαρά το πρόσωπο του ληστή. Είναι ελληνικής καταγωγής, είναι από εδώ απο τον Τύρναβο, είναι γνωστό πρόσωπο, εγώ έχω ήδη αναγνωρίσει ποιος είναι. Εχουμε κάνει τις σχετικές μηνύσεις. Εμείς δεν ζητάμε την ποινική του δίωξη για το συμβάν της κλοπής αλλά για την επίθεση στην νεοκόρισσα".


newsit
sarotiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου