'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Mπαμπά πως ήρθα στον κόσμο; !!!!!!!!!!!!!!

"Mπαμπά πως ήρθα στον κόσμο?" ρώτησε ο μικρός τον πατέρα του

Ο πατέρας σκέφτεται λίγο και μετά απαντά: "Λοιπόν παιδί μου, νομίζω πως αργά η γρήγορα θα μάθεις έτσι κ΄αλλιώς, οπότε άκου.

Η μητέρα σου και εγώ γνωριστήκαμε σ' ένα chat room στη Yahoo.
Της έκανα πρόταση για ραντεβού διαμέσου e-mail, και συναντηθήκαμε, σε ένα cyber-cafe.
Έπειτα κρυφτήκαμε σ'ένα private Chat room, και κάναμε "Cyber**" μεταξύ μας.
Τότε ήταν που η μητέρα σου δέχτηκε ένα download από το δικό μου hard drive.
Μόλις ήμουν έτοιμος να αρχίσω το upload, ανακαλύψαμε ότι κανένας από του δυο μας δεν είχε ενεργοποιήσει κάποιο firewall, και επειδή κατόπιν, ήταν πολύ αργά να πατήσω το delete, εννέα μήνες αργότερα βγήκε ένα Pop-Up που μου είπε:




YOU GOT MAIL!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου