'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

“Πως έγινα πράκτορας των Αμερικανών”...!!!

Απίστευτες αποκαλύψεις για τη δράση του σαν πράκτορας του Λιμενικού και των Αμερικανών στα σκοτεινά κυκλώματα της εμπορίας ναρκωτικών κάνει ο κ. Γιώργος Χουσταλάκης στο πλαίσιο της εμφάνισης του στο newsbomb.gr.

Όπως έγραψε την Παρασκευή newsbomb.gr ο κ. Χουσταλάκης ζητάει από το ελληνικό δημόσιο ιλιγγιώδες ποσό των 62.494.925 ευρώ σαν νόμιμη αμοιβή του(με καθυστερούμενους τόκους κλπ.)για την ανεύρεση και παράδοση τεράστιας ποσότητας ναρκωτικών σε αξιωματικούς της δίωξης ναρκωτικών.

Σήμερα παρουσιάζεται το δεύτερο μέρος των αποκαλύψεων Χουσταλάκη (όπως αυτές εμφανίζονται σε δικαστική προσφυγή του και στο Συμβούλιο Εμπορικής ναυτιλίας).

Γράφει λοιπόν ο κ. Χουσταλάκης:
«Η συνεργασία μου με την Διεύθυνση Ασφαλείας-Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών του Υ.Ε.Ν. ξεκίνησε από τα μέσα Φεβρουαρίου του έτους 2001. Αφορμή είχε τος οικονομικές διαφορές που είχα με τους αδελφούς Βασίλειο και Σπυρίδωνα Σ…..



Οι οποίοι απεδείχθη εκ των υστέρων πως ήταν πλοιοκτήτες του φορτηγού πλοίου Φ/Γ HAJAR, με το οποίο και σκόπευαν να μεταφέρουν λαθρομετανάστες από την Τουρκία στην Ελλάδα. Κατόπιν φιλικής συμβουλής απευθύνθηκα προς τον Ανθ/ρχο του Λ.Σ. Δημήτριο Τικόπουλο, ο οποίος είναι Υποδιοικητής στην διοίκηση Ασφαλείας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, προκειμένου να βοηθήσει στην λύση των οικονομικών μου διαφορών με τους ως άνω κυρίους. 


Εκείνος με παρέπεμψε στον Υποπ/ρχο του Λ.Σ.,Τμηματάρχη της Δίωξης Ναρκωτικών του Υ.Ε.Ν., Κ. Νικόλαο Βεργαδή, εκείνος, αφού άκουσε το πρόβλημά μου και πληροφορήθηκε για τη δεινή μου οικονομική κατάσταση στην οποία είχα περιέλθει, μου πρότεινε να συνεργαστώ με την υπηρεσία του, προκειμένου να την βοηθήσω στην εξάρθρωση εγκληματικών οργανώσεων μεταφοράς λαθρομεταναστών και ναρκωτικών, υποσχόμενός μου μάλιστα αδρή αμοιβή για τις υπηρεσίες που τυχόν θα παρείχα. Υπήρξε τότε μια συμφωνία και έτσι ξεκίνησε η συνεργασία μου, με την εν λόγω υπηρεσία.

Κατά την διάρκεια της συνεργασίας μου με την Δίωξη Ναρκωτικών του Υ.Ε.Ν. παρείχα πολύτιμες πληροφορίες τόσο στην εν λόγω υπηρεσία, όσο και στην αμερικανική D.E.A., με την οποία συνεργάζονταν οι ελληνικές διωκτικές αρχές σχετικά με διάφορες υποθέσεις μεταφοράς λαθρομεταναστών και ναρκωτικών. 


Την αποστολή μου δε, ως πληροφοριοδότη, επιτέλεσα ευσυνείδητα και με αυτοθυσία, θέτοντας συχνά τον εαυτό μου σε κίνδυνο. Παρ’ όλο, όμως, που υποβλήθηκα σε μεγάλες δαπάνες καθ’ όλη την περίοδο Φεβρουαρίου 2001- Σεπτέμβρη 2001, προκειμένου να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις των αποστολών που ανελάμβανα (ήτοι καθημερινές τηλεφωνικές επικοινωνίες, μετακινήσεις, εξόδους κτλ.)η Δίωξη Ναρκωτικών του Υ.Ε.Ν., μου κατέβαλε ελάχιστα χρήματα για το εν λόγω χρονικό διάστημα, ήτοι το ποσό των 300.000 δραχμών.

Η πρώτη μου επαφή με την αμερικανική υπηρεσία D.E.A., πραγματοποιήθηκε στο τέλος Μαΐου του έτους 2001, όταν μαζί με τον Νικόλαο Βεργαδή πήγαμε στα γραφεία της, τα οποία στεγάζονται επί της οδού Μακεδόνων αριθ. 8, δίπλα από την αμερικανική πρεσβεία. Εκεί γνωρίστηκα με τον προϊστάμενο της υπηρεσίας,τον James Soiles, καθώς και με τους special agents, κ. Νικόλαο Ηλιόπουλο και Νικόλαο Ράπτη. 


Ο λόγος της συναντήσεως αυτής ή.ταν να τους αναφέρω τι στοιχεία είχα συλλέξει από την υπ’ εμού παρακολούθηση των κινήσεων του φορτηγού πλοίου Φ/Γ GRETTA, το οποίο υποπτεύονταν οι διωκτικές αρχές, ότι θα χρησιμοποιείτο για την μεταφορά ναρκωτικών ουσιών. Αυτή η επιχείρηση στη συνέχεια εγκαταλείφθηκε»

Αυτά για σήμερα σχετικά με αυτή την εξωφρενική ιστορία του Έλληνα James Bond.

Η συνέχεια - που είναι εξόχως ενδιαφέρουσα και αποκαλυπτική - τις επόμενες μέρες στο newsbomb.gr.

http://www.newsbomb.gr/apokalupseis/story/pos-egina-praktoras-ton-amerikanon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου