'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

ΠΑΤΡΑ: Κάθισε τον γιο της... στο εδώλιο!!!

Ο

ικογενειακό δράμα... στις δικαστικές αίθουσες! 

Μία μάνα αναγκάστηκε να στείλει στο εδώλιο το ίδιο της το σπλάχνο αφού όπως υποστήριξε την χτυπούσε και την έκλεβε! 

Από την πλευρά του ο κανακάρης της... απέδωσε τα τραύματα που είχε η γυναίκα σε... παραπάτημα λόγω προβλήματος με το αλκοόλ που ισχυρίστηκε ότι έχει η μητέρα του.

Επίσης το έριξε... στην κακή του παιδική ηλικία και στο πως τον μεγάλωσε! Δήλωσε δε πως μέχρι και την αδελφή του είχε στείλει στο εδώλιο! 

«Δεν έχω πρόβλημα με τις κόρες μου. Η μία είναι παντρεμένη και η άλλη αρραβωνιασμένη. Με το γιο μου έχω πρόβλημα. Όταν δεν του έδινα λεφτά με απειλούσε πως θα με σκοτώσει και θα με... θάψει! Έφτασε στο σημείο να με κτυπήσει. Έχει κάνει πολλά...


Μια φορά μου είχε ζητήσει το DVD player τάχα για να δει κάποια ταινία και μετά μου είπε πως χάλασε. Του είπα να μου το δώσει χαλασμένο αλλά δεν το έδινε» ήταν η απάντηση που έδωσε η γυναίκα κατά τη διάρκεια της κατάθεσής της στο ακροατήριο. 

Όταν ρώτησαν τον κατηγορούμενο-γιο για τις μελανιές της μητέρας του, εκείνος κατέθεσε: «Μπορεί να παραπάτησε και να έπεσε. Η μάνα μου έχει πρόβλημα αλκοολισμού. Έχει στείλει στα δικαστήρια και την αδερφή μου. 


Ο πατέρας μου μας είχε παρατήσει και η μάνα μου δεν είχε φερθεί σωστά. Τώρα δουλεύω σε ντελίβερι και δεν θέλω τίποτα άλλο, μόνο να τελειώνω και να κάνω τη ζωή μου».
Ήθελε να του κάνει και άλλη μήνυση
Η γυναίκα μόλις άκουσε το γιο της να της αποδίδει ενώπιον του ακροατηρίου και των Δικαστών πρόβλημα αλκοολισμού έγινε πυρ και μανία. Φώναζε ότι αυτό δεν ισχύει και ότι ο γιος της λέει ψέματα. Ζήτησε μάλιστα να του κάνει... και άλλη μήνυση! Οι δικαστές παρενέβησαν κι έτσι το επεισόδιο έληξε. Το Δικαστήριο έκρινε τελικά ένοχο τον κατηγορούμενο και του επέβαλε ποινή φυλάκισης 40 ημερών αλλά με τριετή αναστολή. Επίσης υποχρεώθηκε να πληρώσει τα έξοδα της δίκης. 



http://dete.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου