Υπερψηφίστηκε και επί των άρθρων στην Ολομέλεια της Βουλής, το
νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, για την
αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ΟΣΕ.
«Δεν είναι αμελητέο το ποσό των 180 εκ. ευρώ που θα έρθουν το 2011 στον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Δεν είναι όμως δυνατόν και το κόστος της μισθοδοσίας να είναι πάνω από τα συνολικά έσοδα μιας εταιρείας και η ΤΡΕΝΟΣΕ να λειτουργεί χωρίς άδεια λειτουργίας όπως σήμερα» ανέφερε μεταξύ άλλων ο υπουργός Μεταφορών.
«Δεν θίγουμε τον πυρήνα της συλλογικής αυτονομίας. Λόγοι επείγοντος συμφέροντος επιβάλλουν τις ρυθμίσεις για τον πρόγραμμα της εξυγίανσης της εταιρείας» ανέφερε ο κος Ρέππας. «Αν υπάρχει ισχυρή βούληση, μπορούμε να φτάσουμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα στον επιδιωκόμενο στόχο. Κάθε εταιρεία είναι ελεύθερη να συζητήσει με τους εργαζομένους και να καταλήξουν σε όποιο αποτέλεσμα συμφωνήσουν» συμπλήρωσε.
ο Υπουργός Δημήτρης Ρέππας έγινε δέκτης παρατηρήσεων απ’ όλες τις πτέρυγες της Ολομέλειας, σε σχέση με τις επιταγές του άρθρου 19, που επιβάλλει ένα «ασφυκτικό» για πολλούς, χρονοδιάγραμμα 15 ημερών για την σύναψη συλλογικής σύμβασης των εργαζομένων στον ΟΣΕ, σχετικά με τους όρους και τις αμοιβές εργασίας τους.
Στο πλαίσιο αυτό, ο κος Ρέππας δέχθηκε να υπάρξει παράταση 15 ημερών στην αρχική πρόβλεψη, ώστε να συμπληρωθεί ένας μήνας διαπραγματεύσεων. Με διευκρινιστική του δε, δήλωση, δεσμεύθηκε οι διαπραγματεύσεις να διεξαχθούν με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, από κάθε εταιρεία του ΟΣΕ ξεχωριστά.
http://www.newscode.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου