Ρ
ατσιστική
συμπεριφορά Διευθυντή Σχολείου στην Αχαϊα προκάλεσε την έντονη
αντίδραση των μαθητών. Το περιστατικό συνέβη στην Δυτική Αχαϊα όταν λίγες ημέρες πριν την πραγματοποίηση της παρέλασης, και όταν γίνονταν οι πρόβες, μία μαθήτρια με καταγωγή από την Αλβανία, ζήτησε να συμμετάσχει στην ομάδα των τυμπανιστών.
Φαίνεται όπως πως ο Διευθυντής είχε άλλη άπόψη και της τήν έδειξε προσβάλλοντάς την:
«Δεν φτάνει που ήρθατε από την Αλβανία, θα μας χτυπάτε και τα τύμπανα!»
Η φράση αυτή προκάλεσε την έντονη αντίδραση των συμμαθητών και συμμαθητριών της, οι οποίοι απαίτησαν από τον διευθυντή του σχολείου τους να δώσει εξηγήσεις για τη συμπεριφορά του.
Φυσικά ο Διευθυντής δεν το έπραξε και αρκέστηκε στην εκφώνηση λόγου πως... όλοι θα πρέπει να συμμετέχουμε σε τέτοιες εκδηλώσεις.
http://dete.gr/news.php?article_id=10625
αυτη η απαξιωση της δημοτικης αρχης του δημου δυμης αχαιας και του υποψηφιου δημαρχου δυτικης αχαιας νυν αντιδημαρχου δυμης στην καθημερινοτητα των δημοτων του δημου δυμης -επιλυση των προβληματων και ο μη σεβασμος προς τους δημοτεςτους συνθετουν το σκηνικο του δημου δυμης ,και απο την αλλη τι να μας πουν για την εγκαταλειψη των χωριων .αυτο ηταν το σκηνικο της δημοτικης αρχης δυμηςπου οραματιζετε την δυτικη αχαια
ΑπάντησηΔιαγραφήαυριο θα μιλησει η γλωσσα της αληθειας.το ποιος ειναι ο ανθρωπος που εχει την ορεξη το μερακι την δυναμη προκοπη το κουραγιο που μιλησαν τα λογια και τα εργα του στην χθεσινη λαοθαλασσα των σαγεικων που εχει το προγραμμα την φαντασια και το οραμα για την δυτικη αχαια .δεν ειναι αλλος απο τον ανδρεα παναγιωτοπουλο μεσα απο τον συνδιασμο ενεργοι πολιτες .παμε ολοι μαζι στην μεγαλη νικη της ο7 νοεμβριου 2010 .εμπρος για το νεο ξεκινημα της δυτικης αχαιας
ΑπάντησηΔιαγραφήουτε τα σκουπιδια δεν μαζευουν σε καθημερινη βαση οδημος δυμης αχαιας στον κατω αλισσο πατρων δημιουργωντας αποπνικτικη ατμοσφαιρα.μαςεχουν εγκαταλειψει μηπως εφτιαξαν τις λακουβες αλλα και δρομους που δεν μπορεις να περασεις στον οικισμο μελιγαλα του κατω σλισσου πατρων .ουτε στις αιτησεις μας δεν απαντουν
ΑπάντησηΔιαγραφή