'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Παπανδρέου : Ταξιδεύω πολύ... Όχι για μένα, για τη χώρα μου..(!!!!!!!!!!)

"Πώς μπορώ να σώσω τη χώρα μου αν κάθομαι σπίτι μου;", δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός, κατά την ομιλία του στην ετήσια Διάσκεψη για την Ευρωπαϊκή Προοπτική της Σερβίας στο Βελιγράδι, όπου ένιωσε την ανάγκη να απαντήσει σε όσους τον επικρίνουν για τα συχνά ταξίδια του στο εξωτερικό.

“Οι πολίτες στη χώρα μου συχνά αναρωτιούνται γιατί πρέπει να ταξιδεύω στο εξωτερικό, τη στιγμή που υπάρχουν τόσα προβλήματα στο εσωτερικό της χώρας, στην Ελλάδα
 
Γνωρίζουμε όμως ότι τα προβλήματα στη χώρα μου συχνά επηρεάζονται σημαντικά από τα παγκόσμια γεγονότα, από τις χρηματοπιστωτικές αγορές που βρίσκονται χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά, αλλά και από τις εξελίξεις στην περιφέρεια. 
 
Πώς μπορώ να σώσω τη χώρα μου αν κάθομαι σπίτι μου; Σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία, ο αγώνας για δημοκρατία και δικαιοσύνη είναι παγκόσμιος”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

“Ο πρωθυπουργός κατοικοεδρεύει εδώ και δύο εβδομάδες στο εξωτερικό”, είχε υποστηρίξει ο κ. Σαμαράς, κατά την επίσκεψη του κ. Παπανδρέου στη Νέα Υόρκη το Σεπτέμβριο, ενώ και ο κ. Τσίπρας είχε στραφεί εναντίον του, κατηγορώντας τον για μη ενασχόληση με τα σοβαρά και πραγματικά προβλήματα της Ελλάδας, αποκαλώντας τον “πρωθυπουργό Εξωτερικών”. 

alfanea:   Παπανδρέου : Ταξιδεύω πολύ... Όχι για μένα... για την     
                φουκαριάρα  την μανα μου..!!!!

http://cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου