'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

''Ξέμειναν'' στις μάντρες, πολυτελή αυτοκίνητα..!!

Όσο όσο, πουλάνε πλέον τα αυτοκίνητα πολυτελείας, που έχουν ''ξεμείνει'' στις μάντρες και παραμένουν στα αζήτητα.

Ελάχιστοι πλέον ενδιαφέρονται να αγοράσουν, υπογραμμίζουν παράγοντες της αγοράς, ενώ οι τιμές κυμαίνονται σε εξευτελιστικά επίπεδα.

Έχει ''παγώσει'' λοιπόν η αγορά πολυτελών αυτοκινήτων, κάτι που δεν αποτελεί και ιδιαίτερη έκπληξη, είναι σχετικά δύσκολο να εκτιμήσεις ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού, όταν δυσκολεύεσαι να πληρώσεις το νοίκι!

Βασικός λόγος, που οι ιδιοκτήτες τους επιχειρούν να ''ξεφορτωθούν'' τα ακριβά αυτοκίνητα τους, αποτελεί το εξωφρενικό κόστος συντήρησής τους, ενώ είναι και ο πλέον αποτρεπτικός παράγοντας για τον υποψήφιο αγοραστή.

Σύμφωνα με δηλώσεις του, στην εφημερίδα ''Το Βήμα'', ο γενικός διευθυντής της AutoCredit, Χρ. Ιωάννου τονίζει ότι ''Η αγορά μεταχειρισμένων αλλά και καινούργιων αυτοκινήτων βιώνει αυτή τη στιγμή την πιο δύσκολη συγκυρία. 

Υπολογίζουμε ότι από τα 5.500 καταστήματα εμπορίας αυτοκινήτων που λειτουργούν σήμερα στη χώρα μας θα έχουν κλείσει ως το τέλος του 2010 τα 2.500'' προσθέτει ο κ. Ιωάννου, σημειώνοντας ότι, αν δεν αρχίσουν οι τράπεζες να εγκρίνουν και πάλι δάνεια για αγορά αυτοκινήτου, τα πράγματα θα γίνουν απελπιστικά.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα:ένα τζιπ Πόρσε Καγιέν 4.500 κυβικών, χρονολογίας 2006 ή 2007, που κόστιζε 80.000, σήμερα πωλείται στις 39.000!

''Όλοι προσπαθούν εν όψει της εφαρμογής των τεκμηρίων να ξεφορτωθούν τα μεγάλου κυβισμού και πολυτελή οχήματα, των οποίων η συντήρηση είναι ασύμφορη'', αναφέρει ο κ. Ιωάννου.

Όπως εξηγεί, σε ποσοστό 70%, οι επισκέπτες στις ''μάντρες'' θέλουν να πουλήσουν το αυτοκίνητό τους, έναντι μόλις του 30%, που ενδιαφέρονται για αγορά.

Ακόμη κι ένα Jeep Cherokee του 2005, το οποίο πέρυσι είχε τιμή 12.000- 15.000 ευρώ, σήμερα μπορεί κανείς να το βρει, πάντα μεταχειρισμένο, να πωλείται 6.000 ευρώ.

Οι αλλαγές στη φορολογία αυτών των αυτοκινήτων, δυσχεραίνει την κατάσταση και οι Έλληνες καταναλωτές, παρά το γεγονός ότι η απόκτηση πολυτελούς αυτοκινήτου έχει γίνει πολυπόθητο όνειρο για πολλούς, παραμένουν μουδιασμένοι.

Δάνεια δε, για την απόκτηση ΙΧ, χορηγούνται όλο και πιο σπάνια, με το ποσοστό έγκρισης των αιτήσεων που υποβάλλονται να έχει μειωθεί στο 20%, όταν μόλις πριν από δύο χρόνια, οκτώ στα δέκα αιτήματα εγκρίνονταν, και πλέον για να εξασφαλίσει κάποιος δάνειο θα πρέπει να έχει υψηλά εισοδήματα.

''Υπάρχει κάποια μικρή ζήτηση στα πολύ ακριβά αυτοκίνητα, αυτά που λέμε αυτοκίνητα πολυτελείας, τα οποία καινούργια κοστίζουν από 80.000 ως 100.000 ευρώ. Αυτές οι περιπτώσεις όμως είναι ευκαιριακές και μεμονωμένες, δεδομένου ότι τα αυτοκίνητα αυτά, ανάλογα με τις ανάγκες των πωλητών, μπορεί κανείς να τα βρει σήμερα μεταχειρισμένα σχεδόν στη μισή τιμή. Το αν μπορούν να τα συντηρήσουν είναι άλλο θέμα'' αναφέρουν εκπρόσωποι της ιστοσελίδας Car.gr, που ειδικεύεται σε πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τέλη κυκλοφορίας για αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού φθάνουν ακόμη και τις 1.200 ευρώ τον χρόνο.

Επίσης, είναι μεγάλο το κόστος των ανταλλακτικών.
Για παράδειγμα, αν για να αλλάξει κανείς τα λάστιχα ενός αυτοκινήτου μεσαίου κυβισμού, χρειάζεται περίπου 300 ευρώ, για τα πιο ακριβά αυτοκίνητα το κόστος αυτό μπορεί να φθάσει και τα 800 ευρώ.
Ακόμη και στην πιο ανεπαίσθητη ζημιά, το κόστος των ανταλλακτικών αυξάνεται κατακόρυφα.

Ακόμα δεν πρέπει κανείς να ξεχνά το γεγονός ότι, όσο μεγαλύτερου κυβισμού είναι ένα όχημα, τόσο περισσότερη βενζίνη καταναλώνει.
Και με τις τιμές των καυσίμων, να σημειώνουν διαρκώς άνοδο, το κόστος κίνησης των αυτοκινήτων αυτών, καταντά σε πολλές περιπτώσεις απαγορευτικό.

Δεν είναι περίεργο λοιπόν, που πολλοί καταναλωτές, ακόμα και αν καταφέρουν να αγοράσουν ένα πανάκριβο και πολυτελή αυτοκίνητο, συνήθως το χρησιμοποιούν για μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο, μια φορά την εβδομάδα!

http://cosmo.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου