Ο ίδιος τόνισε πως η εταιρία προσβλέπει στην απόκτηση στοιχείων ενεργητικού σε αναδυόμενες και σε ώριμες οικονομίες ενώ ήδη στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Γερμανίας, στη Φρανκφούρτη, έχει προχωρήσει πρόγραμμα ύψους 7 δις ευρώ.
"Η ελληνική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο μείωσης ποσοστού 55% που κατέχει στο Αεροδρόμιο Αθηνών, καθώς χρειάζεται να μειώσει το χρέος της. Πρόκειται για ένα θαυμάσιο στοιχείο ενεργητικού, το οποίο γνωρίζουμε καλά και θα εξετάζαμε το ενδεχόμενο επένδυσης σε αυτό", σημείωσε ο Ζινέλ.
Η ίδια εταιρία έχει βοηθήσει κοινοπραξία με ηγεσία την Hochtief, που έχει το 54% του Ελευθέριος Βενιζέλος. Τόνισε μάλιστα πως η κυβέρνηση της χώρας μας επιλέγει συμβούλους πάνω στο ποσοστό που έχει στο Διεθνή Αερολιμένα.
"Παρακολουθούμε επίσης την κατάσταση με την ΒΑΑ στη Βρετανία. μας αρέσουν τα αεροδρόμια στη Σκωτία που έχουν ένα καλό μίγμα κίνησης και μια ευρεία βάση αεροπορικών εταιριών και όχι μόνον μεταφορείς χαμηλού κόστους", κατέληξε ο Ζινέλ.
Όσον αφορά τη ΒΑΑ, τον Οκτώβρη της ανακοινώθηκε πως είναι υποχρεωμένη -από δικαστική απόφαση- να διασπάσει το δίκτυο αερολιμένων που έχει στην Βρετανία με την εταιρία να δηλώνει πως θα προσφύγει στο Ανώτατο Δικαστήριο.
Αργότερα, το Εφετείο αποφάσισε πως η ΒΑΑ πρέπει να εκποιήσει το αεροδρόμιο του Στάνστεντ και του αερολιμένα της ή στο Εδιμβούργο ή στη Γλασκόβη.
cosmo.gr
http://katohika.blogspot.com/2010/11/blog-post_1429.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου