'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

ΣΟΚ: Τηλεφώνησε στην Άμεση Δράση λέγοντας: "Ο μπαμπάς μου μαχαιρώνει τη μαμά μου!!!!"

Η πανικόβλητη Ria Jumaily, όταν τηλεφώνησε στην αστυνομία βρισκόταν σε κατάσταση σοκ! «Ο μπαμπάς μου μαχαιρώνει την μαμά μου» φώναζε επανειλημμένα η 18χρονη κοπέλα στην τηλεφωνήτρια.

Η τρίλεπτη κασέτα με την συνομιλία της 18χρονης που δόθηκε από τις αστυνομικές αρχές στο δικαστήριο, συγκλόνισε όλη την αίθουσα. Εκείνο το βράδυ, ο πατριός της, Amad Jumaily, δολοφόνησε με τον πιο άγριο τρόπο την 46χρονη μητέρα της June, στην κουζίνα του σπιτιού τους, μπροστά στα ίδια της τα μάτια.


Στην έγγραφη κατάθεσή της, η νεαρή κοπέλα περιέγραψε όλο το σκηνικό της δολοφονίας. Η μητέρα της βρισκόταν ξαπλωμένη μπρούμυτα στο δάπεδο της κουζίνας, ενώ φωτογραφίες που την απεικόνιζαν να φιλιέται με έναν άλλο άνδρα υπήρχαν σκορπισμένες μπροστά της.

Οι φωτογραφίες ήταν τραβηγμένες από ιδιωτικό ντετέκτιβ, τον οποίο είχε προσλάβει ο συνταξιούχος γιατρός Jumaily, για να παρακολουθήσει τη γυναίκα του. Όταν η Ria προσπαθούσε να τον σταματήσει, εκείνος της φώναζε «κοίτα τις φωτογραφίες, κοίτα τι έχει κάνει, κοιμόταν δεξιά και αριστερά».

«Κρατούσε το μαχαίρι και με απειλούσε για να φύγω μακριά. Εγώ κρατούσα μια καρέκλα και προσπάθησα να τον χτυπήσω με αυτήν. Τον τράνταξε λίγο, αλλά δεν κατάφερε να τον σταματήσει» εξομολογήθηκε κατά τη διάρκεια της δίκης η κοπέλα.

Το ζευγάρι είχε χωρίσει περίπου 5-6 εβδομάδες πριν το τραγικό συμβάν. Ο Dr. Jumaily ήταν καταρρακωμένος από τον χωρισμό, και είχε αρχίσει να γίνεται καχύποπτος και παρανοϊκός. «Εξ αρχής φοβόμουν ότι είναι ικανός να βλάψει την μητέρα μου» είπε στους ενόρκους.

Στις 23 Δεκεμβρίου του περασμένου χρόνου η Ria μαζί με την μητέρα της πήγαν στο σπίτι όπου έμεναν μέχρι πρότινος με τον Jumaily. Εκείνη την ημέρα έγιναν όλα. «Ήταν ήρεμος και χαλαρός και έτσι πήγα στο δωμάτιό μου για να μαζέψω μερικά ρούχα. Τους άκουγα να μιλάνε αρχικά, αλλά στη συνέχεια άρχισε να φωνάζει ο ένας στον άλλο. Όταν κατέβηκα στην κουζίνα βρήκα την μητέρα μου ξαπλωμένη να ουρλιάζει και εκείνον να κάθεται πάνω της κρατώντας ένα μαχαίρι».

Ο Dr. Jumaily, ο οποίος έχει και εκείνος μια κόρη 25 ετών, την Rania, αρνείται την κατηγορία για δολοφονία, καθώς υποστηρίζει ότι έγινε εν βρασμώ ψυχής. Η δίκη συνεχίζεται.


protothema.gr  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου