'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Συνέντευξη με τη Βούλα Βαβάτση που μόλις κυκλοφόρησε νέο ροζ dvd!!!!

Η καυτή Miss Τουρισμός Βούλα Βαβάτση πρωταγωνιστεί στο νέο ροζ DVD της Sirina Productions.

Με λένε η Βούλα Βαβάτση, είμαι 19 χρονών και γεννήθηκα στην Θεσσαλονίκη. Έχω βάρος 50 κιλά και ύψος 1,75. 

Κάνω monteling 2 χρονιά, έχω ασχοληθεί πολύ με την πασαρέλα και τις φωτογραφίσεις ενώ λατρεύω και τον χορό.

-Ποια είναι τα πιο ισχυρά γυναικεία όπλα; ....
-Η εξυπνάδα, το βλέμμα, η ομορφιά.

-Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 10 χρόνια;
-Τον φαντάζομαι να δουλεύω σε ένα τηλεοπτικό κανάλι "παρουσιάστρια" η "καθηγήτρια" oriental χορού.

-Ποια είναι η προτεραιότητά σου στη ζωή;
-Πρώτα η δουλειά και μετά η οικογένεια μου.

-Ποιος είναι ο τύπος άνδρα που σε γοητεύει;
-Θέλω να είναι ψηλός, γοητευτικός, γυμνασμένος, με ακριβό αμάξι και πισiνα και να μου κάνει όλα τα χατήρια.

-Τι είναι αυτό που δεν μπορείς να συγχωρέσεις με τίποτα;
-Αυτό που δεν μπορώ να συγχωρέσω με τίποτα είναι η απιστία, το ψέμα και την αδιαφορία.

-Ο άντρας πρέπει να έχει εμπειρίες πριν κατασταλάξει ερωτικά;
-Πρέπει να ξέρει και κάποια βασικά πράγματα για να μπορεί να ικανοποίησει την γυναικα που έχει διπλα του.

-Ισχύει το ίδιο και για τις γυναίκες ή υπάρχει κάποιο κοινωνικό ταμπού;
-Αυτό ισχύει και με τις γυναίκες. Πρέπει να έχουν και αυτές εμπειρίες για τον ίδιο λόγο.

-Ποιο σημείο του σώματός σου πιστεύεις ότι μαγνητίζει τα αντρικά βλέμματα;
-Πιστεύω ότι το σημείο που μαγνητίζει τους άντρες επάνω μου είναι τα οπίσθια μου και το βλέμμα μου.

-Τι κοιτάς πρώτα σε έναν άντρα;
-Το πρώτο πράγμα που κοιτάω σε ένα άντρα είναι το χιούμορ του, το σώμα του και το φέρσιμο του.

-Νιώθεις άβολα όταν σε "γδύνουν" με τα μάτια;
-Δεν νοιώθω άβολα όταν κάποιος με γδύνει με τα ματιά του, αντίθετα μ' αρέσει και το έχω συνηθίσει.

-Σ' αρέσει οι άλλες γυναίκες να κοιτούν τον "δικό" σου;
-Όχι φυσικά τον θέλω για την πάρτη μου και μονό.

-Υπάρχει φιλία μεταξύ ανδρών και γυναικών;
-Εγώ πιστεύω ότι δεν υπάρχει φιλιά μεταξύ άντρα και γυναικάς εκτός αν είναι μαζί από παιδιά.

-Είσαι ζηλιάρα στις σχέσεις σου;
-Εεε... λιγάκι και εγώ να μην είμαι ζηλιάρα;

-Θέλεις ο άντρας που έχεις δίπλα σου να σε ζηλεύει;
-Αν δεν ζηλεύει τι να τον κάνω; Πρέπει να ζηλεύει και ο άλλος, μέχρι κάποιο σημείο, αλλιώς θεωρείται ότι σε έχει γραμμένη.

-Είσαι ερωτευμένη αυτή την εποχή;
-Όχι δεν είμαι ερωτευμένη αυτόν τον καιρό.
-Όταν λες "όχι" μήπως στην πραγματικότητα εννοείς "ναι";
-Eξαρτάται από το τι θέλουν να μου προτείνουν.

-Θα άντεχες να είσαι στο πλευρό ενός άντρας που σου συμπεριφέρεται σαν να είσαι αξεσουάρ, έστω κι αν σου πρόσφερε κάθε υλικό αγαθό;
-Και τον ουρανό με τα αστερία να μας δώσει δεν είμαστε αξεσουάρ για τους άντρες.

-Πως θα περιέγραφες τον εαυτό σου με τρεις λέξεις;
-Θα τον περιέγραφα ναζιάρα, γατούλα, πεισματάρα και αν με θυμώσουν γίνομαι αγριόγατα.

-Αν ο σύντροφός σου, τον οποίο υπεραγαπάς, σου ζητήσει να απαρνηθείς τις φιλοδοξίες σου και να μείνεις στο σπίτι για να φροντίζεις τα παιδιά σας, θα το δεχτείς;
-Το κλειδί για την καρδιά μου δεν το λέω. Είναι μυστικό και θα το αφήσω στους άντρες να το βρουν.

-Τι είναι αυτό που μπορεί να σε ξενερώσει απίστευτα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα;
-Ξενερώνω όταν ο άντρας είνε μπουντρούφης, δεν είναι τολμηρός και δεν ξέρει πως να με ανάψει.

-Πιστεύεις ότι μια νέα γυναίκα σήμερα μπορεί να καταφέρει ό,τι βάλει στο μυαλό της;
-Εννοείται ότι μπορεί να καταφέρει ότι θέλει κάθε μια με το δικό τις στυλ ως όπλο.
-Ποιο είναι το πιο ακραίο πράγμα που έχεις κάνει ποτέ για έναν άντρα;
-Πήγα στο γραφείο ενός πρώην μου ντυμένη κουνελάκι και από μέσα δεν φόραγα τίποτα. Άρχισα να τρίβομαι και εκείνος δεν μπορούσε να κάνει τίποτα!

-Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένας άντρας για να σε εντυπωσιάσει αλλά και να σε κρατήσει;
-Μέχρι στιγμής κανένας δεν μπόρεσε να με κρατήσει γιατί δεν βρήκε το κουμπί μου. Θέλω κάποιον που να ξέρει τι θέλω πριν καλά καλά του το πω.

-Θα παρατούσες την καριέρα σου για να κάνεις οικογένεια;
-Πρώτα η καριέρα και μετά η οικογένεια γιατί αν δεν λύσεις το οικονομικό σου πως θα κανείς οικογένεια.

-Για ποιο μέρος του κορμιού σου είσαι περισσότερο περήφανη;
-Περισσότερο περιφανή είμαι για τα οπίσθια μου και γενικά για το σώμα μου.

-Μια γυμνή φωτογράφηση είναι: ...
-...ο εξωτερικός κόσμος τις γυναικάς που δεν έχει ταμπού.

-Ακριβό αμάξι ή κοιλιακοί-φέτες;
-Οι κοιλιακοί φέτες φυσικά!

-Τι θα κάνεις αν μείνεις από λάστιχο στην ερημιά;
-Με καλή παρέα δεν φοβάμαι τίποτα όλο και κάτι καλό θα βρω να κάνω. Αλλιώς αν ήμουν μονή θα έβγαζα το μπούτι έξω και θα έκανα οτο-στοπ!

-Φοβάσαι μήπως μοιάσεις στη μαμά σου (και μελλοντική πεθερά του άντρα σου);
-Δεν φοβάμαι μην την μοιάσω γιατί πολύ απλά είναι τελεία.

Η συνέντευξη της Βούλας από το... http://maior.gr/
http://skandalistes.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου