'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

«Συνήθισα να με φωνάζουν δολοφόνο»...!!!

Σε λίγες μέρες συμπληρώνεται ένα έτος από την μέρα που… σημάδεψε την ζωή του Ντιέγκο... Μπουονανότε.  
Ήταν μέρες Χριστουγέννων του 2009, όταν το Peugeot 307 που οδηγούσε το ανερχόμενο ταλέντο του αργεντίνικου ποδοσφαίρου και στο οποίο επέβαιναν τρεις φίλοι του, «καρφώθηκε» σε ένα δέντρο, δεκαπέντε χιλιόμετρα έξω από την πόλη Κλεμεντίνα της Σάντα Φε. Ο ίδιος βγήκε με σοβαρά τραύματα από το δυστύχημα, όμως, κανένας από τους φίλους του δεν γλίτωσε…


Περίπου ένα χρόνο αργότερα, ο μέσος της Ρίβερ Πλέιτ παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα «Olé» και μίλησε για την αντιμετώπιση που έχει στα γήπεδα.


«Είναι πολύ σκληρό, αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα από το να το αντιμετωπίσω και να έχω πίστη ότι τα πάντα θα βελτιωθούν. Πριν επιστρέψω ήμουν φοβισμένος γιατί όταν μπαίνεις στο γήπεδο δεν ξέρεις τι θα συμβεί. Οι παίκτες, όμως, με σέβονταν. Αυτοί που δεν το έκαναν ήταν οι φίλαθλοι», τόνισε ο Μπουονανότε και συμπλήρωσε:


«Πληρώνουν ένα εισιτήριο και νομίζουν ότι μπορούν να φωνάζουν για ότι θέλουν και να σου λένε ότι θέλουν. Τώρα έχω συνηθίσει να με φωνάζουν δολοφόνο, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχουν άνθρωποι που νιώθουν έτσι. Πλέον, όμως, μου ακούγεται αστείο. Τώρα όταν αυτοί οι ηλίθιοι μου φωνάζουν, απλά τους κοιτάω και γελάω. Τι μπορώ να τους πω άλλωστε;»

theplayer.gr
http://24wro.blogspot.com/2010/12/blog-post_8112.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου