'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Αύξηση ΦΠΑ αλλά και "δωράκια" για ακίνητα και ΙΧ...!!

Στα επιπλέον έσοδα από περαίωση και το άγριο φοροκυνηγητό ποντάρουν στην κυβέρνηση, για να αποφύγουν τα χειρότερα που εγκυμονεί το οικονομικοπολιτικό "γαϊτανάκι" που έχει στηθεί εκτυλίσσεται από σήμερα σε Αθήνα και Βρυξέλλες, γύρω από τα χρέη και τα ελλείμματα της Ελλάδας.

Στο οικονομικό επιτελείο αντιμετωπίζουν πλέον τα έσοδα σαν … αντιπερισπασμό στις πιέσεις που δέχονται στο σκληρό παζάρι με την Τρόικα για την επιμήκυνση και τις επόμενες δόσεις των δανείων, οι Γιώργος Παπανδρέου (συναντά Μπαρόζο και Στρος Καν στις Βρυξέλλες), Γιώργος Παπακωνσταντίνου στο Εurogroup και Λούκα Κατσέλη (συναντά επίσης στις Βρυξέλλες τον "σκληρό" των ελεγκτών της Τρόικας Σερβάας Ντερόουζε).

“Ντου” για 1,5 δισ. ευρώ μέσα στη χρονιά

Την ίδια ώρα στην Αθήνα θα διεξάγεται ευρεία σύσκεψη επιτελών για τα έσοδα, στο γραφείο του υφυπουργού Οικονομικών Δημήτρη Κουσελά. Στόχος να εισπραχθούν έως και 1,5 δισ. ευρώ επιπλέον μέσα στον Δεκέμβριο, για να κλείσει η «μαύρη τρύπα» του 2010 και να "παζαρέψει" με καλύτερους όρους τα μέτρα του 2011 η κυβέρνηση.

Πρώτος στόχος η φοροδιαφυγή, αλλά και οι εισπράξεις από την περαίωση αφού, σύμφωνα με πληροφορίες, "ανοίγει παράθυρο" για μπουν στη ρύθμιση και οι ιδιοκτήτες ακινήτων που εξαιρούνταν ως τώρα.

Στο οικονομικό επιτελείο φαίνεται πως κερδίζει έδαφος η ιδέα ότι πρέπει να καταργηθεί η εξαίρεση που ίσχυσε από την περαίωση για όσους έχουν ακίνητη περιουσία αξίας άνω των 400.000 και υπόκεινται σε ΦΑΠ. Έτσι το Κράτος μπορεί να εισπράξει έως 450 εκατ. ευρώ από 150.000 επιτηδευματίες.

Αντιδράσεις

Η ΠΟΜΙΔΑ και ο εμπορικός κόσμος αντιδρούν έντονα. Με παρεμβάσεις τους, ο πρόεδρος των ιδιοκτητών κύριος Στράτος Παραδιάς χαρακτηρίζει "αντισυνταγματική" την εξαίρεση αφού, όπως τονίζει και ο φοροτεχνικός σύμβουλος της ΕΣΕΕ κ. Δημήτρης Λέντζας "είναι παράλογο να εξισώνεται με τεκμήριο φοροδιαφυγής η κατοχή ενός ή δύο ακινήτων που μπορεί να πληρώνει κάποιος με δάνειο, ενώ την ίδια ώρα κάποιοι με εκατομμύρια σε ΟΕ και ΕΠΕ να μπαίνουν σε ρύθμιση".

Στο τραπέζι μπαίνουν όμως και οι τελικές ρυθμίσεις του νέου φορολογικού νόμου οι οποίες προβλέπουν:

- Αύξηση του χαμηλού συντελεστή 11% στο 13%, που θα συμπαρασύρει και τον πολύ χαμηλό συντελεστή στο 6,5% από 5,5%.

Οι αναπροσαρμογές των συντελεστών θα γίνουν τον Ιανουάριο του 2011. Η εξέλιξη αυτή θα οδηγήσει στην αύξηση των τιμών των τροφίμων καθώς και των λογαριασμών ρεύματος, ύδρευσης, φυσικού αερίου, σε εισιτήρια πλοίων, αεροπλάνων και τρένων, θεαμάτων και κόμιστρα ταξί. Αντίθετα, μειώνονται οι συντελεστές φορολόγησης των φαρμάκων και στα τουριστικά καταλύματα στο 6,5%.

- Αύξηση των τιμών στα προϊόντα καπνού (στα τσιγάρα κατά 0,10 - 0,20 ευρώ το πακέτο, αλλά και αύξηση του περιθωρίου κέρδους για τους περιπτερούχους). Συγκεκριμένα, προβλέπεται η αύξηση του πάγιου φόρου από 10% σε 20% και η παράλληλη μικρή μείωση του ειδικού φόρου καπνού από 67% σε 65% προς όφελος του περιθωρίου κέρδους των περιπτερούχων.

 - Απαλλαγή «πόθεν έσχες» για την αγορά πρώτης κατοικίας προκειμένου να τονωθεί ο κατασκευαστικός κλάδος. Αναστέλλεται για 2 χρόνια η εφαρμογή του για αγορά α΄κατοικίας μέχρι 120 τ. μ. και μέχρι του ποσού των 200.000 ευρώ. 

Ωστόσο με τον τελευταίο φορολογικό νόμο 3842/2010 προβλέπεται ότι από την 1-1-2010 όλες οι δαπάνες των νοικοκυριών για την αποπληρωμή στεγαστικών δανείων πρώτης κατοικίας και από τις 23-4-2010 όλα τα έξοδα για την αγορά ή την ανέγερση πρώτης κατοικίας θεωρούνται πλέον τεκμήρια απόκτησης περιουσιακών στοιχείων, δηλαδή λαμβάνονται υπόψη για τον τεκμαρτό προσδιορισμό των εισοδημάτων των φορολογουμένων.

- Μείωση των τελών ταξινόμησης των οχημάτων, μείωση των φορολογικών συντελεστών των επιχειρήσεων και μείωση του ΦΠΑ στις τουριστικά καταλύματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το επικρατέστερο σενάριο που εξετάζεται προβλέπει τη μείωση των τελών ταξινόμησης κατά 50% για Ι. Χ. έως 1.600 κυβικά εκατοστά.

- Μείωση των συντελεστών φορολόγησης των επιχειρήσεων (ΑΕ και ΕΠΕ). Ο συντελεστής στα αδιανέμητα κέρδη θα μειωθεί από την 1-1-2001 στο 20% από 24% που είναι σήμερα.

- Αναβάλλεται η αύξηση του φόρου υπεραξίας στο Χρηματιστήριο. Θα επιβάλλεται όπως και σήμερα φόρος στις χρηματιστηριακές συναλλαγές.
- Μείωση ή και κατάργηση του φόρου 20% στις τηλεοπτικές διαφημίσεις.


http://www.news21.gr/content.php?cid=100#c17454

4 σχόλια:

  1. ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕ ΜΙΑ ΔΑΝΕΙΟ ΔΑΝΕΙΟΥ

    Το όνομά μου είναι Γιώργος Γιάννης, πολίτης της Αθήνας. Έχω απάτη από 4 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές του Διαδικτύου, όλοι υπόσχονται να μου δώσουν ένα δάνειο αφού με έκαναν να πληρώσω αρκετά τέλη που δεν απέδωσαν τίποτα και δεν ισοδυναμούσαν με κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά κέρδη μου. Μια μέρα καθώς έκανα περιήγηση στο Διαδίκτυο με δάκρυα στα μάτια μου, συνάντησα μια μαρτυρία για έναν άνθρωπο που επίσης ήταν απάτης και τελικά συνδέθηκε με μια εταιρεία νομικών δανείων που ονομάζεται ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL (betty.mabel227@gmail.com) όπου Πήρε τελικά το δάνειο του, οπότε αποφάσισα να επικοινωνήσω με την ίδια εταιρεία δανείου και μετά τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω απάτη από 4 διαφορετικούς δανειστές δανείων που δεν έκαναν τίποτα παρά να με προκαλέσουν περισσότερο πόνο. Εξηγώ στην εταιρεία μέσω ταχυδρομείου και το μόνο που μου είπαν ήταν να μην κλάψω πια γιατί θα πάρω το δάνειο μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να επικοινωνήσω μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα μου ζητήθηκαν και μου δόθηκε ένα ποσό δανείου ύψους 270.000,00 ευρώ από αυτήν τη μεγάλη εταιρεία (ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL) που διαχειρίζεται ο κ. Gary Mark και εδώ είμαι σήμερα χαρούμενος επειδή το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL μου έδωσαν ένα δάνειο, οπότε έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρώ στο Διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειο μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε τώρα με το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL για το δάνειο σας μέσω email: betty.mabel227@gmail.com

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL
    Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: betty.mabel227@gmail.com
    Αριθμός τηλεφώνου Whatsapp της: +1 (929) 267-7281

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΟΚΙΜΗ ΓΙΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΑΝΕΙΟΥ (R.M.L.C)

    Γεια σας φίλοι!!! Το όνομά μου είναι Νικόλαος Αθανάσιος, θέλω να καταθέσω τον καλό δανειστή δανείου που μου έδειξε φως αφού απάτη από 5 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές του Διαδικτύου, όλοι υπόσχονται να μου δώσουν ένα δάνειο αφού με κάνουν να πληρώσω πολλά τέλη που δεν απέδωσαν τίποτα και ανέρχονταν χωρίς θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά κέρδη μου και ήταν συνολικά 17.000,00 ευρώ. Μια μέρα καθώς έκανα περιήγηση στο Διαδίκτυο φαινόμουν απογοητευμένοι όταν συνάντησα μια γυναίκα μαρτυρίας που επίσης απάτη και τελικά συνδέθηκε με μια εταιρεία νομών δανείου που ονομάζεται Χρηματοοικονομική υπηρεσία Betty Mabel Loan και email (betty.mabel227@gmail.com) όπου τελικά πήρα το δάνειο της, γι 'αυτό αποφάσισα να επικοινωνήσω με την ίδια εταιρεία δανεισμού και μετά τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω απάτη από 5 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα, αλλά φυσικά με περισσότερο πόνο. Εξηγώ στην εταιρεία μέσω ταχυδρομείου και το μόνο που μου είπαν ήταν να μην κλάψω πια γιατί θα πάρω το δάνειο μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να επικοινωνήσω μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα μου ζητήθηκαν και με έκπληξη, μου δόθηκε ένα ποσό δανείου 250.000,00 ευρώ από αυτήν την υπέροχη εταιρεία (Χρηματοοικονομική υπηρεσία Betty Mabel Loan) που διαχειρίζεται η κυρία Betty Mabel μια γυναίκα που φοβάται τον Θεό και εδώ Είμαι σήμερα χαρούμενος γιατί αυτή η εταιρεία μου έχει δώσει ένα δάνειο, οπότε έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να καταθέτω στο Διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειο μου. Χρειάζεστε επειγόντως ένα δάνειο; ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε με αυτήν την υπέροχη εταιρεία τώρα για το δάνειο σας μέσω email: betty.mabel227@gmail.com είναι ευγενική. παραμένω Νικόλαος Αθανάσιος ........... Αριθμός τηλεφώνου Whatsapp της: +1 (929) 267-7281

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

    Το όνομά μου είναι Μαρία Ελένη Ζω στην πόλη της Αθήνας και είμαι ευτυχισμένη γυναίκα σήμερα; Είπα στον εαυτό μου ότι οποιοσδήποτε δανειστής δανείου που θα μπορούσε να αλλάξει τη ζωή μου και αυτή της οικογένειάς μου, θα παραπέμψω οποιοδήποτε άτομο που ψάχνει δάνειο σε αυτούς. Εάν χρειάζεστε δάνειο και είστε 100% σίγουροι ότι θα εξοφλήσετε το δάνειο, επικοινωνήστε μαζί τους και πείτε τους ότι η Μαρία Ελένη σας παραπέμπει σε αυτά. στείλτε email στην κυρία Betty Mabel μέσω: (betty.mabel227@gmail.com) Τηλέφωνο Whatsapp της: +1 (929) 267-7281

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

    Γεια σας φίλοι!!! Το όνομά μου είναι Κατερίνα Βασιλική. Θέλω να καταθέσω τον καλό δανειστή δανείου που μου έδειξε φως αφού απάτησαν από 2 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές στο Διαδίκτυο, όλοι υπόσχονται να μου δώσουν ένα δάνειο αφού με κάνουν να πληρώσω πολλά τέλη που δεν απέδωσαν τίποτα και δεν ισοδυναμούσαν με κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά κέρδη μου και ήταν συνολικά 15.000 ευρώ. Μια μέρα καθώς έκανα περιήγηση στο Διαδίκτυο φαινόταν απογοητευμένος όταν συνάντησα μια γυναίκα μαρτυρίας που επίσης απάτη και τελικά συνδέθηκε με μια εταιρεία νομικών δανείων που ονομάζεται Υπηρεσία χρηματοοικονομικού δανείου της Betty Mabel και email (betty.mabel227@gmail.com) όπου τελικά πήρα το δάνειο της, οπότε αποφάσισα να επικοινωνήσω με την ίδια εταιρεία δανείου και μετά τους είπα την ιστορία μου σχετικά με το πώς έχω απάτη από 2 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα παρά για να με κάνουν περισσότερο πόνο. Εξηγώ στην εταιρεία μέσω ταχυδρομείου και το μόνο που μου είπαν ήταν να μην κλάψω πια γιατί θα πάρω το δάνειο μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να επικοινωνήσω μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα μου ζητήθηκαν και, με έκπληξη, μου δόθηκε ένα ποσό δανείου ύψους 65.000,00 ευρώ από αυτήν την υπέροχη εταιρεία (Υπηρεσία χρηματοοικονομικού δανείου της Betty Mabel) που διαχειρίζεται η κυρία Betty Mabel God φοβισμένη γυναίκα και εδώ εγώ Είμαι σήμερα χαρούμενος επειδή αυτή η εταιρεία μου έχει δώσει ένα δάνειο, οπότε έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να καταθέτω στο Διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειο μου. Χρειάζεστε επειγόντως ένα δάνειο; ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε με αυτήν την υπέροχη εταιρεία τώρα για το δάνειο σας μέσω email: (betty.mabel227@gmail.com) είναι ευγενική. Καλή τύχη. Αριθμός τηλεφώνου Whatsapp της: +1 (929) 267-7281

    ΑπάντησηΔιαγραφή