'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Η 18χρονη περιγράφει την κόλαση που έζησε απο τον πατέρα της...

Συγκλονιστική ήταν η κατάθεση που έδωσε η 18χρονη κοπέλα για τον εφιάλτη που έζησε από τον πατέρα της μέσα στην... τρώγλη της Νίκαιας.  

Οι περιγραφές των σκηνών βιασμού της, από τον άνθρωπο που την έφερε στον κόσμο αλλά και οι σεξουαλικές κακοποιήσεις που υπέστη από δύο κατοίκους της περιοχής σόκαραν ακόμα και τους έμπειρους αστυνομικούς.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η εφημερίδα «Espresso» η κοπέλα περιέγραψε με λεπτομέρειες την κόλαση που ζούσε, ενώ ανέφερε πως ο πατέρας δεν ήταν ο μοναδικός βιαστής της, αλλά την εξέδιδε και σε άλλους άνδρες.


«Ο μπαμπάς μου μας χτυπάει όλους. Πριν πολύ καιρό ο μπαμπάς μου μια μέρα που η μαμά μου είχε πάει να ψωνίσει άρχισε να χαϊδεύει με τα χέρια του το στήθος μου και τα γεννητικά μου όργανα, ενώ παράλληλα προσπαθούσε με κάθε τρόπο να ερεθιστεί. Αυνανιζόταν συνεχώς, μέχρι που πήρε την απόφαση. Πονούσα και δεν ήθελα, αλλά με βάραγε όταν φώναζα. Όταν έκανε όσα μου έκανε, στη συνέχεια μου είπε να μην πω τίποτα στη μαμά. Το ίδιο πράγμα ο μπαμπάς μου το ’χει κάνει κι άλλες φορές, αλλά εγώ δεν μιλούσα γιατί φοβόμουν».



newsday
sarotiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου