Στο παρά πέντε της συζήτησης του νομοσχεδίου στην αρμόδια επιτροπή
της Βουλής ο Δημήτρης Ρέππας έκανε το “δωράκι” του στους βυτιοφορείς,
αυξάνοντας την άυλη αξία των αδειών φορτηγών δημόσιας χρήσης. Τι να λέει
άραγε η τρόικα;
Με αλλαγές στο άρθρο 14 νομοσχεδίου το ποσό της άυλης αξίας ορίζεται
σε 10.000 ευρώ για τον πρώτο τόνο, 2.000 ευρώ για κάθε επόμενο και μέχρι
τους 7 τόνους και 1.500 ευρώ για κάθε επόμενο και μέχρι τους 40 τόνους.
Για τα βυτιοφόρα τα ποσά της ειδικής εισφοράς διαμορφώνονται στις
27.000 ευρώ για τον πρώτο τόνο και σε 3.000 ευρώ για κάθε επόμενο και
μέχρι τους 42 τόνους.
Η τροποποίηση του άρθρου προβλέπει επίσης ότι το
ποσό που καταβάλλεται για την απόκτηση της άδειας ΦΔΧ θεωρείται έξοδο
και εκπίπτει από το εισόδημα, επιμεριζόμενο κατά το ένα τρίτο για τα
επόμενα τρία χρόνια από τη λήξη της άδειας.
ΠΗΓΗ: http://www.zoomnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου