Ο ειδικός για το διαδίκτυο και τους ψηφιακούς καταναλωτές Τζέφρι
Κόουλ έδωσε μόλις πέντε χρόνια ψηφιακής ζωής για το Facebook πριν
αρχίσει να καταρρέει.
Ο Κόουλ που εισηγήθηκε σε ένα φόρουμ για το ψηφιακό μάρκετινγκ στο Σίδνευ προέβλεψε ότι το Facebook θα έχει την ίδια πορεία με το MySpace και το Bebo όσον αφορά να κρατήσει το κυκλοθυμικό εφηβικό κοινό του.
Ο Κόουλ ήταν αυτός που προέβλεψε σωστά την πτώση του MySpace πριν από 4 χρόνια ενώ ανέφερε ότι θα αργήσει λίγο παραπάνω καιρό η πτώση του Facebook και αυτό λόγω της παγκόσμιας κλίμακάς του.
Το Facebook που χθες ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει νέα υπηρεσία email, έχει πάνω από 500 εκατ. χρήστες παγκοσμίως.
Μάλιστα ο Κόουλ ανέφερε ότι το Facebook δεν πρόκειται να αντικατασταθεί από κάποιο ανάλογο κοινωνικό δίκτυο αλλά πρόκειται να κατακερματιστεί.
Παράλληλα ο Κόουλ προέβλεψε δυσοίωνο μέλλον και για αρκετές εφημερίδες των ΗΠΑ οι οποίες θα εξαφανιστούν σε μια 5ετία.
Ωστόσο, δήλωσε ότι κανά-δύο έντυπα θα επιβιώσουν σε κάθε χώρα και θα γίνουν παγκόσμιες μάρκες επειδή ακόμα και μεταξύ των εφήβων που δεν διαβάζουν τόσο εφημερίδες και έντυπα, υπάρχει μια ροπή προς τις ποιοτικές και αξιόπιστες ειδήσεις.
Μεταξύ άλλων τόνισε ότι το iPad θα κυριαρχήσει στο είδος του λόγω της δύναμης της Apple ενώ χαρακτήρισε το λανσάρισμά του ως μια σημαντική ανάπτυξη για τις εφημερίδες.
"Βλέπουμε ότι το iPad αντικαθιστά εξολοκλήρου της δεύτερη οθόνη, αυτή του υπολογιστή", είπε χαρακτηριστικά σημειώνοντας ότι είναι η πιο εκπληκτική ανάπτυξη των τελευταίων 100 χρόνων για τις εφημερίδες.
Παράλληλα τόνισε ότι οι εφημερίδες και τα περιοδικά δε πρόκειται να ευδοκιμήσουν στο διαδίκτυο καθώς είναι lean-back μέσα δηλαδή μέσα τα οποία θέλουν οι άνθρωποι απλά να καταναλώσουν και όχι να έχουν μια διάδραση με αυτά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου