'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Ήμουν σίγουρη ότι θα με μιμηθούν. Όχι βέβαια υπέρβαρες!!!!

H Τζούλια Αλεξανδράτου έδωσε την απάντησή της για την απόφαση της Μαριάννας Ντούβλη να πρωταγωνιστήσει σε ερωτική ταινία της Sirina.

«Εγώ αν είχα παιδί δεν θα γύριζα πορνό… Αν ήμουν μητέρα, θα πρόσεχα περισσότερο τι λέω και τι κάνω δημόσια. 

Άσχετα αν έχω μετανιώσει ή όχι για όσα έγιναν, δεν θα συμβούλευα κανέναν να κάνει ό,τι έκανα.»

«Εγώ πλήρωσα το τίμημα και το πληρώνω ακόμα, αλλά είμαι η Τζούλια. Έχω και μία κανονική καριέρα, υπήρξα τοπ μόντελ, παρουσιάστρια και τώρα είμαι επιτυχημένη τραγουδίστρια.

Εκείνες όμως δεν έχουν τίποτα άλλο να επιδείξουν, δεν είναι καν σέξι».


Πηγή: Περιοδικό ΟΚ
http://www.dailyfucks.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου