'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Παραιτήθηκε από τον ΟΦΗ ο Μαχλάς....

Ο πρόεδρος του ΟΦΗ υπέβαλε την παραίτηση του και παρά το ότι το ΔΣ δεν την έκανε δεκτή είναι ανένδοτος στην απόφαση του...

Τα όσα έγιναν στους Ζωσιμάδες έβγαλαν από τα ρούχα του τον Νίκο Μαχλά ο οποίος δεν δείχνει διατεθειμένος να συνεχίσει στον ΟΦΗ, κάτι που φάνηκε και από τις δηλώσεις του:

"Πρέπει να έρθει ένα στοπ στην ομάδα. Να πάρουν μηνύματα στην ομάδα και να καταλάβουν ότι προσπαθούμε νόμιμα και ηθικά. Για αυτόν τον λόγο πήρα αυτήν την απόφαση. Εγώ έχω παραιτηθεί και τα υπόλοιπα είναι διαδικαστικά. 


Η απόφασή μου είναι οριστική. Πιστεύω να είναι ένα σοκ. Ελπίζω να αλλάξουν κάποια πράγματα. Δεν μπορώ να είμαι μέσα σε έναν κύκλο και όλοι να κρύβονται. Υπάρχουν θεσμικοί παράγοντες και άνθρωποι που πρέπει να μας βοηθήσουν.

Είμαι άνθρωπος που έχω δείξει ότι στα δύσκολα ότι κάνω το κάνω γιατί το αγαπάω. Έχω αποδείξει ότι στηρίζω αυτήν την ομάδα γιατή την αγαπάω. Νιώθω ότι δεν έχω τη στήριξη από κανέναν."

NewsIt.gr
sarotiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου