'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Πυροβόλησαν τραγουδίστρια στην πίστα...!!!

Για την περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της όταν την πυροβόλησαν στην πίστα μίλησε η τραγουδίστρια Βάσια Ρήγα στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, Αξίζει να το ζεις.

«Δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι μου συνέβη αυτό. Αρχίζει το πρόγραμμα μου κανονικά, τραγουδάω, βλέπω τον κόσμο που είναι από κάτω και την ώρα που πάω να γυρίσω προς τα πίσω και είμαι κάπως πλάγια γυρισμένη.

Ακούω τον πρώτο πυροβολισμό. Ακούω τον δεύτερο, ακούω τον τρίτο. Βλέπω την ορχήστρα να λείπει, κοιτιέμαι, και βλέπω να τρέχουν αίματα. Τότε συνειδητοποίησα ότι τραυματίστηκα γιατί εκείνη την ώρα δεν ένιωθα τον πόνο, τον ένιωσα αργότερα. Ήταν τόσο μεγάλο το σοκ, που δεν καταλάβαινα. Με μάζεψε ένας θαμώνας
», είπε η τραγουδίστρια που έγινε γνωστή με το τραγούδι
Δεν Είναι Εσύ.

Όπως είπε η ίδια, στη συνέχεια τη μετέφεραν αιμόφυρτη στο νοσοκομείο με τους γιατρούς να διαπιστώνουν πως η σφαίρα την διαπέρασε μεταξύ πλευρού και κοιλιάς.

Όσον αφορά τον δράστη, παραμένει ασύλληπτος αφού αμέσως μετά την αιματηρή επίθεση έφυγε αμέσως.

«Έφυγε τόσο γρήγορα που κανένας δεν πρόλαβε ούτε να τον δει ούτε να τον πιάσει. Οι επιλογές μου όλα αυτά τα χρόνια όσον αφορά στις σχέσεις μου, τις παρέες και τις συνεργασίες μου ήταν τόσο συγκεκριμένες, που δεν πάει το μυαλό μου σε κάτι συγκεκριμένο. Μπορεί να υπέπεσα στην αρρωστημένη λογική κάποιου θαυμαστή. Δεν το ξέρω», είπε χαρακτηριστικά.

Όπως ήταν φυσικό το περιστατικό σόκαρε τη γοητευτική γυναίκα ωστόσο, όπως συμβαίνει μετά από έντονες καταστάσεις, αναθεώρησε αρκετά πράγματα.

«Το σημαντικότερο δεν είναι πια να είμαι υγιής αλλά να είμαι εν ζωή γιατί όταν είμαστε εν ζωή τα παλεύουμε όλα, ακόμα και την υγεία!», κατέληξε η
Βάσια Ρήγα.




www.cosmo.gr

http://www.blogotsarka.gr/?p=95035

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου