'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Ένας άντρας σε "τσάκωσε" να υποκρίνεσαι στο σεξ και αντιδρά!!!!!

Πώς θα ξυπνήσω από τον "ύπνο του δικαίου" όταν εσύ προσποιείσαι στο κρεβάτι; Είναι ίσως το μεγαλύτερο μυστήριο στη γυναικεία φύση.  Γιατί η μία και...
μόνη ξεκάθαρη αλήθεια είναι πως οι γυναίκες προσποιούνται οργασμό!

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα στην Αμερική, το 85% των ανδρών είναι σίγουρο ότι προσφέρει την ηδονή στην σύντροφό του στο κρεβάτι. Όταν η ίδια ερώτηση έγινε στις γυναίκες μόλις το 64% απάντησε κάτι αντίστοιχο! Είναι ολοφάνερο πως υπάρχει διάσταση απόψεων για ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό ανδρών και γυναικών.

Άρα, κάποιος προσποιείται. Άρα, κάποιος υποκρίνεται. Και σίγουρα κάποιος δεν καταλαβαίνει την αλήθεια. Κι αυτός είμαι εγώ. Όχι αυτός που προσποιείται, αυτός που δεν καταλαβαίνει βεβαίως-βεβαίως.

Δεν μπορείς να με κατηγορήσεις όμως ότι δεν σε ικανοποιώ... γιατί δεν το ξέρω. Ζω με την ψευδαίσθηση ότι τα καταφέρνω άψογα... AN ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΟΥ!
Και σίγουρα δεν ξέρεις πως θα αντιδρούσα, αν ήξερα την αλήθεια. Μπορεί όντως να τα κατάφερνα να σε φέρω σε οργασμό. Αλλά έτσι όπως τα έκανες δεν θα μάθεις ποτέ!

Ο εφιάλτης στο δρόμο για τον... οργασμό!


And the oscar goes to... Σε εσένα!!! Μια και μόνη έρευνα ήρθε να μου ταράξει την γαλήνη και να με κάνει να χάσω τον ύπνο μου. Με τρελαίνει η ιδεά πως ο άνθρωπος που κανονικά θα έπρεπε να είναι πιο κοντά μου σε όλα, με προδίδει χωρίς κανέναν δισταγμό. Και που; Μα στο σεξ φυσικά. Στην πράξη εκείνη που αποτελεί μια από τις βασικότερες σταθερές μιας σχέση. Και να σου πω και κάτι; Πώς μπορώ να πιστέψω όταν προσποιείσαι οργασμό, πώς δεν προσποιείσαι αγάπη, δεν προσποιείσαι τρυφερότητα; Ξαφνικά νιώθω να χάνω τον έλεγχο και να κοιτάω στα μάτια μια εντελώς άγνωστη.


Πες ότι φταίω εγώ...
Είμαι διατεθειμένος να κάνω την αυτοκριτική μου. Να αφήσω πίσω κάθε ίχνος ανδρικής υπερηφάνειας - η οποία έχει ήδη υποστεί άλλωστε καίριο πλήγμα από την αποκάλυψη - να κάνω πως δεν με πειράζει που το "θέατρο της Δευτέρας" με βγάζει λίγο... Ανεπαρκή! Εσύ γιατί δεν κάνεις κάτι για αυτό; Μπορείς να ζεις με έναν άνθρωπο που δεν σε ικανοποιεί; Να μπαίνεις σε έναν ρόλο κάθε βράδι; Ακόμη κι αν δεχτώ πως το κάνεις για να μην με πληγώσεις, δεν μπορώ να καταλάβω σε τι θα οφελήσει. Εσένα. Εμένα. Την σχέση μας!

Μήπως τελικά φταις εσύ;
Ο οργασμός μιας γυναίκας εξαρτάται από τη συναισθηματική κατάσταση που βιώνει μέσα από τη σχέση, εξαρτάται από την ποιότητα της σχέσης. “Η αμοιβαιότητα, η ασφάλεια, η εκτίμηση και η αποδοχή από τον σύντροφό της” είναι στοιχεία που ευνοούν τον γυναικείο οργασμό. “Γιατί η γυναίκα λειτουργεί περισσότερο συναισθηματικά στη σεξουαλική επαφή” τονίζει η κ.Μίνου. Το λέει και η ψυχολόγος. Τι πρέπει να υποθέσω λοιπόν εγώ; Αν είναι αλήθεια πως η γυναίκα λειτουργεί περισσότερο με το συναίσθημα, τότε μάλλον τα αισθήματά σου για μένα είναι... "πενιχρά"! Κι αν στην τελική δεν αισθάνεσαι τόσο έντονα για μένα, προτιμώ να μου το πεις. Να ξέρω που πηγαίνω...τι κάνω!

Μίλα μου! Ναι, μίλα μου....
Δεν υπάρχει άλλη λύση... Πρέπει να ξεπεράσεις τον φόβο σου, να παραβλέψω κι εγώ τον εγωισμό μου και να συζητήσουμε για το θέμα. Και σε περίπτωση που αποδειχτεί πως δεν ξέρω... μάθε με... καθοδήγησέ με... πες μου... μίλα μου (για άλλα θέματα δεν βάζεις γλώσσα μέσα!).
Αφήνομαι στα χέρια σου κι όταν φτάσουμε στην κορυφή, τότε η σχέση μας, η αγάπη μας θα γίνει πολύ πιο δυνατή. Γιατί θα βασίζεται στην αλήθεια... κι όχι σε μια χολιγουντιανή κραυγή!

Του Λευτέρη Σαββίδη

Το είδαμε εδώ: www.tlife.gr

http://www.blogotsarka.gr/?p=63767
http://dinatos.blogspot.com/2010/10/blog-post_220.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου