'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Παναγόπουλος: Συγκλόνισε με την κατάθεσή του...

Σε μια κατάθεση που συγκλόνισε, ο Περικλής Παναγόπουλος περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε στα χέρια των απαγωγέων του.  

Ο 75χρονος εφοπλιστής ξεδίπλωσε καρέ-καρέ στο δικαστήριο την εφιαλτική περιπέτειά του, ενώ επιδεικνύοντας για μία ακόμη φορά μεγαλείο ψυχής ευχήθηκε στους απαγωγείς του «τα λύτρα που έχουν στην κατοχή τους να τους χρησιμεύσουν και να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι. 

Και κανείς να μη ζήσει αυτά που έζησα εγώ, και τα οποία επαναλαμβάνονται κάθε βράδυ στο μυαλό μου».


Τη στιγμή που ο Περικλής Παναγόπουλος κλήθηκε από την έδρα του δικαστηρίου να ανέβει στο βήμα, όλοι πάγωσαν όταν είδαν τον κατηγορούμενο Απόστολο Πετράκη να τον κοιτάζει στα μάτια και να του λέει: «Να ξέρετε ότι χαίρομαι που σας βλέπω ακόμη και αν έχουν αντιστραφεί οι ρόλοι. Τώρα εγώ είμαι ο κρατούμενος και εσείς ελεύθερος. Δεν θα ζητήσω συγγνώμη, αλλά αν ήξερα τι άνθρωπος είστε, δεν θα έκανα την απαγωγή».


Ο 75χρονος κούνησε καταφατικά το κεφάλι και άρχισε να περιγράφει τα όσα έμελλε να συμβούν το πρωινό της 12ης Ιανουαρίου. «Ξεκίνησα με τον οδηγό μου από το σπίτι μου στο Καβούρι με προορισμό το γραφείο. Γύρω στις 8.39 βρεθήκαμε στο στενότερο σημείο του δρόμου. Ξαφνικά είδαμε να κινείται εγκάρσια ένα βαν. Αιφνιδίως πετάχτηκαν τρεις κουκουλοφόροι με Καλάσνικοφ. Μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα νόμισα ότι μας έριξαν μια ριπή, γιατί είδα θραύσματα από τζάμι στη θέση του οδηγού. Δεν μπορούσα να κουνηθώ, δεν μπορούσα να βγάλω τη ζώνη. Ηρθαν δίπλα μου και με έβγαλαν έξω. Ενα άλλο αυτοκίνητο μας είχε μπλοκάρει από πίσω. Δύο κουκουλοφόροι μπήκαν στο βαν που ήμουν μαζί με τον οδηγό μου και ένας στο πίσω αυτοκίνητο. Μου πήραν ό,τι είχα πάνω μου, ενώ με ρώτησαν αν είχα κοριούς. Ηταν από τις πιο δύσκολες στιγμές για μένα, γιατί η καρδιά μου έφθασε σε σημείο κρίσεως»..


Σύμφωνα με τον ίδιο: «Μετά από σαράντα λεπτά κατάλαβα ότι μπήκαμε σε καρόδρομο. Μας έβγαλαν από το αυτοκίνητο με τα όπλα προτεταμένα και μου είπαν: “Κύριε Παναγόπουλε, θα μπείτε στο πορτμπαγκάζ”. Πάντα μου μιλούσαν στον πληθυντικό».


Στην ερώτηση της προέδρου για το τι έγινε στη συνέχεια, ο εφοπλιστής απάντησε: «Με έβαλαν μέσα και φρόντισαν να αναπνέω... Δεν μπορώ να ξέρω περισσότερα, γιατί πρώτη φορά ταξίδευα σε πορτμπαγκάζ. Ημουν σε εμβρυϊκή θέση. Οδήγησαν για περίπου μία ώρα και πού και πού έβλεπα φώτα και υπέθετα ότι περνούσαμε από τούνελ και ότι βρισκόμασταν κάπου στην εθνική Αθηνών-Κορίνθου. Δεν ξέρω πού με πήγαν και είμαι περίεργος να μάθω. Κάποια στιγμή μπήκαμε σε μια αυλή. Με έβγαλαν από το πορτμπαγκάζ, μου κάλυψαν το κεφάλι με κουκούλα και δεν έβλεπα τίποτα. Οταν μου την έβγαλαν, ήμουν σε μια οικοδομή. Ηταν ένα σπίτι διώροφο».


Σε αυτό το σημείο ο Περικλής Παναγόπουλος παίρνει μια βαθιά ανάσα και συνεχίζει: «Μου φόρεσαν μια μαύρη φόρμα και κατακόκκινες παντόφλες, οι οποίες και κρατούσαν τα πόδια μου ζεστά. Ημουν αλυσοδεμένος, εκτός από κάποιες λίγες ώρες που με άφηναν να περπατάω για να μην πάθω θρόμβωση. Μέσα στο δωμάτιο υπήρχε μια συσκευή τηλεόρασης που έπιανε πάντα Mega και πάνω στην τηλεόραση μια άλλη συσκευή που κατέγραφε τις κινήσεις μου...»


Σε ό,τι αφορά τις διαπραγματεύσεις των απαγωγέων με τη σύζυγό του Κατερίνα, επισήμανε: «Τους έδωσα το κινητό και το σταθερό τηλέφωνο και τους είπα: “Μόνο τη γυναίκα μου θα πάρετε”. Ηξερα ότι εκείνη θα έκανε το παν για να με σώσει. Ωστόσο, το να διαπραγματεύεσαι τη ζωή σου για χρήματα είναι άθλιο και φοβερό».


Οπως αποκάλυψε ο κ. Παναγόποπουλος, οι απαγωγείς του ήταν ευγενικοί μαζί του και τον φρόντισαν. «Είχα φάρμακα για μία ημέρα και οι απαγωγείς μου φρόντισαν να μου βρουν για τρεις μήνες».


Οταν ο κ. Παναγόπουλος δήλωσε ότι δεν μπορούσε να αναγνωρίσει κανέναν γιατί φορούσαν κουκούλες, ο Απόστολος Πετράκης πήρε τον λόγο και αποκάλυψε ότι αυτός ήταν το άτομο που συνομιλούσε μαζί του.


Συνεχίζοντας ο εφοπλιστής είπε: «Μου έκαναν τρία βίντεο με μια εφημερίδα (σ.σ.: την “Espresso”) για να φαίνεται η ημέρα. Εκαναν και ένα που δεν έφτασε στα χέρια της γυναίκας μου» σημείωσε και πρόσθεσε: «Ο νεότερος εκ των απαγωγέων ήταν συμπαθητικό παιδί».


Στο σημείο αυτό ο κατηγορούμενος Χαράλαμπος Μουστάκας δεν άντεξε και παραδέχτηκε δημοσίως ότι ήταν ο νεότερος της παρέας. «Μπράβο, παιδί μου, χαίρομαι για το κουράγιο σου» του είπε ο εφοπλιστής.


Επειτα τον λόγο πήραν οι συνήγοροι υπεράσπισης, με πρώτο τον δικηγόρο του Απόστολου Πετράκη, Σάκη Κεχαγιόγλου, να ρωτά τον επιχειρηματία πώς του φέρθηκε ο εντολέας του. «Δεν έχω αισθήματα εκδίκησης, είναι άνθρωπος έξυπνος. Θα μπορούσε να είναι πολύ χρήσιμος στην κοινωνία. Αλλά πήρε λάθος δρόμο. Δεν είναι αλητάμπουρας» είπε ο κ. Παναγόπουλος.


Μιλώντας στην «Espresso» ο Σάκης Κεχαγιόγλου τόνισε: «Ο κ. Παναγόπουλος συγκλόνισε με την ευπρέπεια και τη μεγαλοψυχία του. Οσον αφορά τον εντολέα μου, αυτά που είπε σε σχέση με τον χαρακτήρα και τη συμπεριφορά απέναντί του προκειμένου να προστατεύσει την υγεία του δείχνουν ότι και οι παράνομοι έχουν ευαισθησίες και είναι ανθρώπινοι».



espressonews.gr
madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου