'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Ο τραγουδιστής, η γυμνή… περιστέρα του και το κινητό!!!!

Δυο μήνες μετράει το κοντέρ του έρωτά τους και την πήγε κιόλας στη μαμά του και στο σόι του. 

Μιλάω για το… πιτσουνάκι, που χτυπημένο κεραυνοβόλα από την… περιστέρα του, τραγουδάει «Είσαι γυναίκα επικίνδυνη» σε πίστα της Θεσσαλονίκης.

Και πώς να μη κεραυνοβοληθεί ακαριαία ο τραγουδιστής ... 

Γιώργος Σαμπάνης βλέποντας αυτές τις sexy φωτογραφίες της Πατρίτσια Περιστέρη (Χαρά αγνοείται, για τους… τηλεορασόπληκτους); Αν και η ίδια, όπως… κελαηδάει, θα ήθελε να τις ξεχάσει μιας και πάει πολύς καιρός από τότε που πόζαρε σε στάση… πίσω μου σ’ έχω σατανά.

Τόσος περίπου, όσος έχει περάσει από τότε που έλεγε σε συνέντευξή της πώς αντιμετωπίζει τους άντρες που είχε σχέση μαζί τους «Έχω ψάξει κινητό, έχω κάνει και χειρότερα. Η παραβίαση των προσωπικών δεδομένων είναι ένα θέμα, το ξέρω, αλλά το έχω κάνει. Δεν έχω βρει κάτι ποτέ και διαπίστωσα πως απλά είμαι ανασφαλής και ζηλιάρα».

Γι’ αυτό, και επειδή πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι, κατά μια λαϊκή ρήση, μια συμβουλή προς τον τραγουδιστή: Το κινητό και τα μάτια σου… Ποτέ κανείς δεν ξέρει…






http://showbitch.wordpress.com/

1 σχόλιο: