'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Σου δίνω την γυναίκα μου! Μου δίνεις τη γίδα σου; !!!!


Ένας αγρότης, στην Βουλγαρία, αντάλλαξε την γυναίκα του με μια γίδα επειδή δεν μπόρεσε να του χαρίσει απογόνους! 

Ο κύριος
Stoil Panayotov, από την περιοχή Plovdiv, πήγε στην λαϊκή και αντάλλαξε την...
σύζυγο του με μια οκτώ ετών γίδα! 

Η πρωτοφανής ανταλλαγή έλαβε μέρος μπροστά στα μάτια εκατοντάδων ανθρώπων που βρίσκονταν εκείνη την ώρα στην αγορά! 

«Την προηγούμενη ημέρα ένα φίλος μου είπε πως δεν...είχε καθόλου τύχη με τις γυναίκες και πως του αρέσει η δική μου. Ρώτησα την γυναίκα μου και πήρα την έγκριση της», είπε ο 45-χρονος αγρότης. Ο κύριος Stoil Panayotov πρόσθεσε πως η γίδα έχει γεννήσει τρία κατσικάκια ενώ η σύζυγος του δεν μπόρεσε να «κάνει» παιδιά!


«Η συμφωνία ήταν πιο επικερδής για τον ιδιοκτήτη της γίδας αφού εγώ πήρα γίδα από δεύτερο χέρι ενώ αυτός σύζυγο από πρώτο,» είπε ο κύριος Stoil Panayotov!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου