Α
υτοκίνητα
άνω των 2.500 κυβικών πωλούνται σε δελεαστικές έως εξευτελιστικές τιμές
τις τελευταίες μέρες από τις ελάχιστες μάντρες αυτοκινήτων που δέχονται
στον χώρο τους μεταχειρισμένες «λιμουζίνες» προς πώληση.
Ο Οκτώβριος ήταν ένας ακόμη κακός μήνας για τα Ι.Χ. και ιδιαίτερα για τις πωλήσεις μεταχειρισμένων. Περισσότερα από 3.500 κατασχεμένα αυτοκίνητα εκποιήθηκαν από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της χώρας σε εμπόρους αυτοκινήτων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κινείται η αγορά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, όλες οι τράπεζες αναζητούν τρόπους ώστε να διαθέσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων μεγάλου κυβισμού πριν από τη λήξη του έτους, καθώς θα πρέπει να καταβάλουν πολλά εκατομμύρια ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας του 2011.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στις εκποιήσεις οχημάτων του Οκτωβρίου υπήρχαν αρκετές δεκάδες υπερπολυτελή μοντέλα τα οποία στην πλειονότητά τους είχαν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από το 2008 και εντεύθεν, αλλά ο υψηλός κυβισμός τους και κατά συνέπεια το υψηλό κόστος χρήσης δεν τόνωσε το ενδιαφέρον των εμπόρων, καθώς δεν υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον από σχεδόν κανέναν καταναλωτή.
Τα συγκεκριμένα υπερπολυτελή αυτοκίνητα είναι επιστροφές από εταιρείες χρονομίσθωσης, καθώς οι κάτοχοί τους σε καμία περίπτωση δεν ήθελαν να αυξήσουν το ετήσιο εισόδημά τους κατά αρκετές χιλιάδες ευρώ, εξαιτίας της νέας φορολογικής ρύθμισης.
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι εκποιήθηκαν VW Touareg του 2008 με 13.000 ευρώ, Mercedes SLK-200 του 2005 με 10.000 ευρώ, Volvo XC70 του 2007 με 8.500 ευρώ, Jaguar X-Type 3.0 του 2007 με 10.000 ευρώ και Audi S5 4.2 του 2009 με 20.000 ευρώ. Αντίθετα, για τα μοντέλα πόλης και SUV μικρού κυβισμού οι τιμές πώλησης διατηρούνται σε πολύ υψηλά επίπεδα για τα δεδομένα της αγοράς.
http://dete.gr/news.php?article_id=14044
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου